Quantcast

Budapest címkéhez tartozó cikkek

5 remek tipp itthonról, ahol városnézés után fürdőben lazíthatunk

2023-11-23 08:00:00
A hűvösebb idő ellenére kirándulni ősszel is lehet. Ha olyan úti célt választunk, ahol termálfürdő is várja a látogatókat, a városnézés után a jó meleg vízben pihenheti ki magát a család. Összegyűjtöttünk öt várost, melyekkel biztosan nem nyúl majd mellé.
Budapesti fürdők a külföldiek szemével régen és most

2023-05-05 08:00:00
Nincs még egy olyan főváros a világon, ahol olyan sok termálforrás és kút található, mint Budapesten. A rájuk épülő fürdőkért évszázadok óta rajonganak a külföldiek is. Annak néztünk utána, egyes fővárosi fürdőkben mit szeretnek legjobban a turisták.
A nagy budapesti uszodatérkép

2021-05-19 18:46:04
Összegyűjtöttük Budapest azon fürdőit, ahol van lehetőség úszásra. A város uszodáit is sorra vettük, az összeállításunk végén pedig az áttekinthetőség kedvéért egy térképen is megjelenítjük őket.
Budapesti strandok, amelyek hamarosan zárnak

2019-08-27 20:27:00
Az alábbi fürdőket, azokban a kerületekben, ahol találhatóak, senkinek sem kell bemutatni, a fővárosba érkezőknek azonban nem biztos, hogy az elsők között jutnak eszükbe, ha fürdőzni indulnának. Itt az utolsó lehetőség, hogy kihasználjuk szabadtéri medencéiket, mielőtt beköszönt az ősz.
Ilyen lett a pesterzsébeti fürdő - Képekkel

2019-07-12 10:14:07
Pesterzsébet régi-új fürdőjének fedett része 2018. év vége óta látogatható. 2019. július 10-én megnyitották a strandrészt is, így mostantól a fővárosiak egy tizenhárom medencés, egész évben üzemelő gyógy- és élményfürdőnek örülhetnek.
Megnyílt a pesterzsébeti fürdő strandrésze – Képekkel

2019-07-10 18:45:00
Noha a zárt termálfürdő rész tavaly december óta üzemel, a kinti strandrész megnyitására, ezzel a teljes komplexum átadására 2019. július 10-én került sor. Pesterzsébeti Sós-jódos Gyógy- és Strandfürdő a főváros legújabb, tizenhárom medencés, egész évben üzemelő fürdője.
Hét szabadvízi strand a főváros környékén

2019-07-09 18:30:00
Homokos, tengerparti hangulatot árasztó tavak, bájos, apró tavak, vízi sport lehetőségek, csúszdapark és szabadstrandok is biztosítják a felfrissülést azoknak, akik menekülnének a fővárosi hőségből.
A fővárosban télen is pezseg az élet

2019-01-24 19:50:00
Jégfolyosó, Mangalica Fesztivál, Elvis Presley és a romantika, meseszép pálmaház, éjszakai fürdőzések. Budapesten a sötét hónapokban sem unatkozhatunk.
Ezekben a fürdőkben éjjel is fürdőruhát húzhatunk

2019-01-23 19:23:00
Forró termálvíz, koktélok, éjszakai fények, party-hangulat jellemző azokra az estékre, amikor a fürdők éjjel is megtelnek élettel és romantikával. Mutatjuk, a fővárosban és környékén hol van lehetőségünk kipróbálni a késői csobbanást.
Nyit Budapest legújabb fürdője

2018-12-15 09:00:00
December 17-én hétfőn nyitja meg kapuit Budapest régi-új fürdője a pesterzsébeti jódos-sós vizű gyógyfürdő. Egyelőre csak 4 fedett medencét és a szaunákat használhatjuk, de tavasztól 7 újabb medencét is birtokba vehetünk majd.
Így változik Budapesten a közösségi közlekedés menetrendje

2017-12-23 22:05:15
Változik a közösségi közlekedés menetrendje karácsony és Újév miatt. December 24-én a nappali járatok délután 4 óráig közlekednek, szilveszterkor pedig a metrók éjjel 1 óráig szállítanak utasokat. A parkolás december 22-től január 2-ig néhány kivétellel díjmentes lesz.
Újabb toplistára került fel Budapest

2017-11-09 20:08:00
Többen között ismét páratlan termálfürdőink tették az egyik legcsábítóbb úti céllá fővárosunkat. Megelőztük Londont, Bangkokot és Isztambult.