Quantcast

Aktuális akciók
Tavaszi akciók Tavaszi akciók Tavaszi fürdőtippekTavaszi fürdőtippek

Karácsonyi túladagolás: itt az orvosság

2015. 12. 27. 08:57
Forrás: termalfurdo.hu
Egészség
Nem tudott ellenállni az ínycsiklandó karácsonyi falatoknak? Segítünk átvészelni a „kaja kómát”.
Könnyű túlzásba vinni az evést karácsonykor, hiszen annyi finomságtól roskadoznak az étkező asztalok ilyenkor. Halászlé, bejgli, székelykáposzta, mézeskalács, gyümölcskenyér, sült hal vagy pulyka és akkor a szaloncukorról még nem is beszéltünk. Ha már megtörtént a baj, kár rajta rágódni, inkább tegyünk érte, hogy jobban érezzük magunkat.

Igyunk vizet

Hidratáljunk, mielőtt lefeküdnénk aludni és kezdjük a másnapot is egy pohár vízzel. Érdemes akár 2-3 litert is elfogyasztani, annak ellenére, hogy nem feltétlenül kívánjuk, mikor telinek érezzük magunkat. Hamar jobban fogjuk érezni magunkat tőle.

Frissüljünk fel

Kezdjük a napot egy forró fürdővel, hogy ne legyen lehetőségünk beleragadni az önsajnálatba és semmittevésbe. Ha már tiszták vagyunk, ne a szokásos otthoni melegítőbe bújjunk bele, válasszunk egy olyan ruhát, amitől magabiztosnak érezzük magunkat. A fizikai jóllétünk szempontjából is fontos, hogy mentálisan is jól érezzük magunkat.

Tankoljunk fel reggel rostokkal

Az egyik legrosszabb dolog, amit túlevés után tehetünk az az, hogy kihagyjuk a reggelit másnap és még jobban megzavarjuk az anyagcserénket. Reggelizzünk egy csésze zabpelyhet vagy magas rosttartalmú müzlit. A rostban gazdag reggeli segíti az emésztést, és mivel nem leszünk éhesek délelőtt, könnyebb elkerülni, hogy túl sokat ebédeljünk vagy nassoljunk.

Mozogjunk

Még ha tohonyának és lassúnak is érezzük magunkat épp, akkor is mozogjunk. A jógára jellemző nyújtások és csavarások is jót tesznek, vagy egy 30 perces kardió, mely során megszabadulunk a bevitt méreganyagok egy részétől. Egy kellemes edzés után biztosan sokkal jobban fogjuk érezni magunkat.

Együnk könnyű, egészséges dolgokat

Nem kell rögtön léböjt kúrára ítélni magunkat egy túlevés után, azonban érdemes a következő nap kiegyensúlyozott, könnyű ételeket fogyasztani friss szezonális hozzávalókból és teljes kiőrlésű gabonából. Ne fogyasszunk feldolgozott élelmiszereket, illetve túl sok cukrot és sót.

Engedjük el

Miután volt egy kicsit lazább esténk, ne büntessük magunkat. Ugyan miért ne élvezhetnénk szabadon egy ünnepi vacsorát? Inkább lépjünk túl a botláson pozitív hozzáállással és kellemes emlékeket őrizve.
Iratkozzon fel értesítéseinkre, hogy ne maradjon le a fürdőkkel, fürdővárosokkal kapcsolatos legfontosabb és legfrissebb hírekről! Kattintson az alábbi gombra...

Exluzív előnyári ajánlattal vár a Gotthard Therme Hotel & Conference****!

Szökjön el a nyári nyüzsgés előtt pár napra és foglalja le pihenését május 1. és június 23. közötti időszakra most akár 10+10% kedvezménnyel! Az 1.500 nm vízfelülettel rendelkező, pálmafákkal tarkított mediterrán termálfürdő, a korlátlan soft drink italcsomaggal kiegészített félpanziós ellátás és a hármashatár megannyi élményt, izgalmat tartogat. Foglaljon 20% kedvezménnyel még ma! Megnézem