Quantcast

Aktuális akciók
Tavaszi akciók Tavaszi akciók Tavaszi fürdőtippekTavaszi fürdőtippek

Hévíz beindult

2015. 05. 28. 07:09
Forrás: Turizmus.com
Fürdőzés
Stratégiai megállapodást kötött Hévízzel a Magyar Turizmus Zrt. A stratégiai együttműködés célja a külföldi, elsősorban gyógyvendégek számának növelése Hévízen és térségében.
A megállapodás keretében Hévíz és a Magyar Turizmus Zrt. ebben az évben közösen mintegy 160 millió forintot fordít a német, az orosz és az osztrák piac megdolgozására. A szerződést Faragó Péter, az MT Zrt. vezérigazgatója és Horváth Orsolya, a Hévíz TDM Egyesület elnöke május 19-én írta alá Hévízen. Az országos és a helyi marketingszervezet már évek óta együttműködve dolgozik azon, hogy a hagyományos piacok megőrzése mellett új lehetőségeket tárjanak fel, a mostani megállapodással ezt fűzték szorosabbra. Mind a két szervezet intenzív promóciót folytat Németországban, Ausztriában, Szlovákiában, Csehországban, Oroszországban, a délszláv piacokon, valamint Észak-Európában.
Faragó Péter a szerződés ünnepélyes aláírása alkalmából kifejtette: a Magyar Turizmus Zrt. stratégiai együttműködésre törekszik azokkal a szervezetekkel, amelyek a legnagyobb hatást gyakorolják hazánk turisztikai imázsára, a keresletre és a turisták elégedettségére. Hévíz a külföldiek körében a második legkedveltebb magyar város, míg a belföldi turizmus ötödik legnépszerűbb célpontja. Hozzátette: a marketing sikerének egyik záloga a partnerség, a források koncentrálása, aminek fontosságát a társaság három éves marketingterve is hangsúlyozza. Emlékeztetett rá, hogy 2015-től új lehetőségként uniós források is megnyílnak nemzeti marketingre, a következő három évben több mint 8 milliárd forint értékben.

Közös promóció

A Hévízzel kötött megállapodás – amely az első ilyen az országban – megfogalmazza a közös promóciós tevékenység területeit, ezek PR-kampány, tanulmányutak szervezése, szakmai rendezvényeken, kiállításokon való részvétel, outdoor és online megjelenések.

Az együttműködés idei pénzügyi kerete mintegy 160 millió forint, amelyből Hévizet három fő küldőpiacán, Németországban, Oroszországban és Ausztriában népszerűsítik egy közösen összeállított ütemterv szerint.
A sajtótájékoztatón elhangzott, hogy a település már évekkel ezelőtt elkötelezte magát a minőségi gyógy- és egészségturizmus fejlesztése mellett, jövőre kezdeményezni fogják a Hévízi-tó világörökséggé nyilvánítását, az ehhez szükséges tanulmányon már dolgozik egy húszfős szakértői gárda. Közép-Európa gyógyturisztikai központját szeretnék a térségben kialakítani, hévízi központtal – ismertette célkitűzéseiket Papp Gábor polgármester.

Összefogtak a szolgáltatók is

Horváth Orsolyától, a helyi TDM-szervezet ügyvezetőjétől megtudtuk, hogy a város idei marketingtervét a szolgáltatók összefogásával és igényeik figyelembevételével alakították ki. A Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. támogatását az önkormányzat 20 százalékkal, 120 millió forintra emelte 2015-ben, amit a szolgáltatók további 30 millió forinttal egészítettek ki.
A hévízi turizmus 2015. első negyedévben bekövetkezett visszaesésére reagálva az ügyvezető elmondta: a szálláshelyek beszámolói szerint az áprilisi forgalom már elérte a tavalyi bázisértéket, és az előfoglalások alapján május-júniusban stabilizálódik a piac.
Az Új Széchenyi Terv keretében több mint 1,5 milliárd forint támogatással és önkormányzati szerepvállalással valósultak meg fejlesztések Hévízen: városrészek újultak meg, szabadtéri fitneszparkok, műfüves és multifunkciós focipályák létesültek, közösségi kerékpáros rendszer épült ki. Emellett 2,3 milliárd forint pályázati forrás bevonásával a turisztikai szolgáltatók is minőségi fejlesztéseket és funkcióbővítéseket hajtottak végre. A Hungarikum Bizottság döntése alapján a Magyar Nemzeti Értéktár része lett a Hévízi-tó és a rá épülő hagyományos gyógyászat.
Fürdőajánló
Hévíz Tófürdő
Iratkozzon fel értesítéseinkre, hogy ne maradjon le a fürdőkkel, fürdővárosokkal kapcsolatos legfontosabb és legfrissebb hírekről! Kattintson az alábbi gombra...