Quantcast

Aktuális akciók
Tavaszi akciók Tavaszi akciók Tavaszi fürdőtippekTavaszi fürdőtippek

Szeretik a magyar fürdőket a csehek

2015. 10. 27. 09:02
Forrás: Turizmus.com
Fürdőzés
A Magyar Turizmus Zrt. cseh külképviselete, a Harkányi Turisztikai Egyesülettel együttműködve, hét harkányi turisztikai szolgáltató képviseletével utazási irodák vezetői és képviselői számára mutatta be a legfrissebb piaci aktualitásokat Csehországban október 5. és 7. között.
Az Ostravában és Brnoban tartott szakmai rendezvénysorozat a résztvevők elmondása alapján hasznos és eredményes volt, a helyi cégek képviselői nagy érdeklődést mutattak a bemutatók iránt. A jó hangulatú rendezvény lehetőséget adott a szakmai kapcsolatok építésére, új termékek bemutatására.
Magyarország igen népszerű desztináció a csehek körében, és ezt mindenekelőtt a fürdőknek köszönhetjük. A cseh utazók érdeklődése folyamatosan növekszik, hiszen fürdőink többsége a gyermekes családok számára is vonzó kínálattal rendelkezik. Ezek népszerűsítése mellett a cseh külképviselet a küldőpiacon kevésbé ismert régiókra is felhívja a figyelmet.
Szirányi András, a Magyar Turizmus Zrt. cseh külképviselőjének köszöntője után Furák Zoltán, a Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatóságának munkatársa mutatta be a Dél-Dunántúl vonzerőit a cseh utazási irodák képviselőinek. A bemutató második részében a Harkányi Turisztikai Egyesület munkatársa, Mojzes Tamás beszélt a gyógyfürdőhelyről, Hegyi Ákos, a Harkányi Gyógyfürdő Zrt. vezérigazgató bemutatta a gyógyfürdőt, ezt követte a Zsigmondy Vilmos Harkányi Gyógyfürdőkórház előadása, majd a harkányi szállodák prezentációi következtek.
Csehország hazánk egyik legfontosabb, legdinamikusabban bővülő küldőpiaca. 2015 első 8 hónapjában a cseh vendégek száma 8,8 százalékkal, vendégéjszakáik száma pedig 6,2-vel növekedett az előző év azonos időszakához képest.
Iratkozzon fel értesítéseinkre, hogy ne maradjon le a fürdőkkel, fürdővárosokkal kapcsolatos legfontosabb és legfrissebb hírekről! Kattintson az alábbi gombra...