Quantcast

2018. 11. 09. 19:09
Forrás: termalfurdo.hu
Útitárs
Libanapok, forraltbor, csokoládé, újbor és sajtfesztivál. Novemberben bármerre járunk az országban, egészen biztosan találunk valami csábító ínyenc programot a közelben. Elhoztuk a legjobb gasztronómiai fesztiválokat, ahol a pecsenye- és forraltbor illatú tereken bojonghatunk, jókat ehetünk-ihatunk, majd egy közeli fürdőben pihenhetjük ki mindezek fáradalmait.

Tihany és Siófok

Tihany egyik nevezetessége a garda, egy pontyféle hal, ami még a település címerére is rákerült. A háromnapos Garda Fesztiválon felelevenednek a régi halászati hagyományok és a különleges hal elkészítésének szokásai. A finom ételek mellett családi programok is lesznek a tihanyi hajóállomáson, a Bencés Apátságban, és a Tihanyi Tájházakban. Ezután szálljunk kompra, és irány a római stílusú Galerius Fürdő Siófokon, ahol a jakuzziba vagy a szaunába ülve pihenhetünk. Ha kellőképp feltöltődtünk, vessük bele magunkat újra a vásári forgatagba, ezúttal Siófokon, ahol a 3 napos Libadalom Márton-napi Fesztiválon az evés-ivást koncertek is színesítik.
Garda Fesztivál, 2018. november 16-18., Tihany
Libadalom Márton-napi Fesztivál, 2018. november 16-18., Siófok

Örkény

Örkényben már hagyománnyá vált az a Forraltbor Fesztivál, ahol számtalan hagyományos gasztronómiai különlegesség vásárlására és kóstolására nyílik lehetőség. A korcsolyacipőt se felejtsük otthon, a piac mögötti részen korcsolyapálya is nyílik a program során. Innen csak 30 km-t kell utaznunk Ceglédig, melynek fürdőjében szaunázhatunk, vagy a 36 fokos gyógymedencébe áztathatjuk magukat.
Forraltbor Fesztivál és Gasztronómiai Nagyvásár, 2018. november 16-18., Örkény

Mosonmagyaróvár és Szolnok

A két városban egyszerre tartanak édes hétvégét, rengeteg csokoládé különlegességgel. Mosonmagyaróváron Cukorshow, Csokigyurmázás, Szolnokon design kiállítók, bonbonkészítő bemutatók, és nemzetközi díjnyertes édességeket kóstolhatunk és vásárolhatunk meg. Az édes élmények után kiváló minőségű gyógyvízben pihenhetünk Mosonmagyaróváron, Szolnokon pedig elidőzhetünk a gőzben vagy a finn szaunában.
Csokoládé Fesztivál Mosonmagyaróvár, 2018. november 17-18.
Csokoládé Fesztivál és Nemzetközi Csokoládé Találkozó, 2018. november 17-18., Szolnok

Budapest

A budapesti Vajdahunyad várban november végén várnak ránk kulináris élmények az Újbor és Sajtfesztiválon. Itt megkóstolhatjuk hazánk legkiválóbb újborait és legfinomabb kézműves sajtféleségeit. Közvetlenül a Vajdahunyad vár mellett pár perc sétára a Széchenyi Gyógyfürdőben lazíthatunk.
Magyarországi Újbor- és Sajtfesztivál, 2018. november 24. Budapest
A november, a finomságok hónapja
Iratkozzon fel értesítéseinkre, hogy ne maradjon le a fürdőkkel, fürdővárosokkal kapcsolatos legfontosabb és legfrissebb hírekről! Kattintson az alábbi gombra...

Hévízi wellness -30%!

Jöjjön júniusban most 30% kedvezménnyel Hévízre a Hotel Európa Fit****superior szállodába, ahol az extra kedvezményes árak mellett 8 beltéri és kültéri úszó-, élmény- és gyógymedence, kétszintes szaunavilág, félpanziós ellátás, változatos programkínálat várja Önt. Ne maradjon le erről az ajánlatról, amely a tökéletes pihenést kínálja most különleges áron! Az ajánlat visszavonásig érvényes.Megnézem