Quantcast

Horvátország címkéhez tartozó cikkek

A mediterrán Riviéra mesés helyszínei

2023-09-13 08:00:00
Mutatunk pár alternatívát azoknak, akik még nem tudják, melyik tengerpartot válasszák. Gyűjteményünkben szerepel a legolcsóbb, a legromantikusabb, a legfényűzőbb és a legszínesebb partszakasz is.
Európa legjobb vitorlázó helyszínei

2023-08-21 08:00:00
Az alábbi helyszínek nem csak természeti, történelmi, és kulturális kincsek Európában, hanem a világ legszebb vitorlázó célpontjai közé is tartoznak. Az exkluzív Cote’d Azurtól a Török Riviéráig számtalan festői partszakaszt találunk, amelyek tökéletes kondíciókkal várják a vitorlázás kedvelőit.
Tíz kihagyhatatlan úti cél Horvátországban

2023-08-01 08:00:00
Horvátország és az Adria igazi „sláger úti cél” a magyarok körében. A kristálytiszta vizű strandok, a sokféle sportolási lehetőség és a finom ételek sokakat vonzanak Isztriára s Dalmáciába. A vízi élmények mellett érdemes a szárazföldön is körülnézni. Összegyűjtöttünk tíz horvát úti célt, amelyet nem szabad kihagyni, ha az országban nyaralunk.
Horvátország legszebb látnivalói

2022-08-17 08:09:00
Mi van a tengerparton és a csevapcsicsán túl, ami megfogja az embert Horvátországban? A hatalmas vízesések, az ókori kultúra máig fennmaradt remekművei, különleges nemzeti parkok, rejtelmes, lakatlan szigetek és szigetekre épült 15. századi kolostorok több élményt kínálnak, mint egy egyszerű fürdőzés.
A legközelebbi tengerparti városok, ahol szeptemberben is csobbanhatunk

2019-09-18 20:18:00
Ha szeretnénk hosszabbra nyújtani a nyaralás örömeit, vagy csak most jutunk le a tengerpartra, választhatunk, hogy a szlovén, az olasz, vagy a horvát Adriát vesszük célba. Az alábbi városokban hangulatos sétát tehetünk az óvárosokban, elegáns és fényűző paloták mellett, vagy érintetlen strandokon csobbanhatunk még szeptemberben is.
A legjobb horvát wellness lehetőségek

2018-08-25 07:35:00
A nyár végéhez közeledve még mindig sokan indulnak Horvátországba nyaralni, de ha már túl hideg lenne a tenger, vagy hűvösebb az idő, érdemes felkeresnünk ezeket a szuper termálfürdőket, ahol különleges szaunák, gyógyvizek és csúszdák várnak bennünket.
A legjobb fürdők a határ túlsó végén

2018-07-20 07:43:00
Pár percre a magyar határtól számtalan szuper termálfürdőt, strandot, vízi vidámparkot találunk, köztük Közép-Európa legnagyobb termál fürdőkomplexumával, 50 km/h-val száguldó csúszdával, vagy különleges termálvizekkel.
A legjobb fürdők a határtól délre

2017-09-13 12:30:00
A tengerben pancsoláshoz ugyan hideg van már, de gyönyörű és rendkívül színvonalas fürdők várnak minket, akár már a déli határtól pár kilométerre is. Hadd ajánljunk közülük néhányat!
Búvárkodás a tenger felé félúton – csodaszép fürdőt találtunk

2017-02-20 19:00:00
Jártak már a horvát Zagorje térségének mesés lankái között? Dalmácia felé tartva, Zagrábtól nem messze találjuk Krapinske Toplice-t, melyet már a római hódítók is nagyon kedveltek. Adjanak egy esélyt a településnek, gyönyörű fürdő várja önöket a zöldellő dombok között! Ismerjék meg az Aquae Vivae-t!

Ma is gyógyít a császárok fürdőhelye a határtól egy órányira

2016-11-01 09:00:00
Hallottak már Daruvárról? A termálfürdők rajongóinak kár lenne kihagyni a Római Birodalom egykori ékkövét, amely alig egyórás útra fekszik a horvát magyar határtól. Daruvár és a helyi termálfürdő ma már Horvátország egyik kedvelt wellness úti célja, ismerjék meg Önök is!
Zenél a tenger – hatalmas víz-orgona a horvát tengerparton

2016-08-07 20:00:00
A hatalmas kőből faragott tengeri-orgona sípjait a tenger hullámai szólaltatják meg Zadar városában a márvány mólón.
Dalmácia legizgalmasabb aquaparkja Sibenikben

2016-08-04 07:50:00
Aquaparkba menni az egyik legjobb dolog a világon – ezzel a kijelentéssel most már közvetlenül a tengerparton is egyetérthetünk, ha Horvátországba megyünk. A Solaris Aquapark Sibenik városában garantáltan lenyűgözi a látogatókat!