Aktuális akciók
Szezonindító fürdőzésSzezonindító fürdőzés Nyári akciókNyári akciók További ajánlatok

látnivaló címkéhez tartozó cikkek

Csodás olasz városok, amelyeket akár autóval is gyorsan elérhetünk

2019-06-05 19:30:00
Akik olyan eldugott, autentikus olasz kisvárosokat keresnek, ahol szinte megállt az idő, olyan kastélyt látogatnának, melynek minden ablakából a tengerre pillanthatunk, és a világ legszínesebb utcáit járnák végig, keressék fel Észak-Olaszország hozzánk legközelebb eső mesevárosait!
Borsod-Abaúj-Zemplén megye szépségei és fürdőlehetőségei

2019-06-03 19:33:00
A leghíresebb borvidék, a legkülönlegesebb barlang és barlangfürdő, Közép-Európa legnagyobb lovagterme, a leghosszabb libegő egyaránt Borsod-Abaúj-Zemplén megye kincsei.
Ha Szlovákiában jár, ezeket a helyeket mindenképp látnia kell

2018-07-20 20:26:00
Közép-Európa legnagyobb vára, a század építménye, kísértetfesztiválok színhelye, 5000 éves jégbarlang, Európa egyik legszebb székesegyháza, vagy maga a Paradicsom? Kihagyhatatlan és mesés úti célokat gyűjtöttünk össze a szomszédból.
Legszebb természeti csodáink és közeli fürdőik

2018-07-04 19:50:00
A határt sem kell átlépnünk ahhoz, hogy ritka természeti képződményekkel találkozzunk, legyen az egy vízesés, egy cseppkőbarlang vagy éppen egy különleges sóhegy. Egy mindezt felfedező kirándulás végén pedig a legjobb, amit tehetünk, ha csobbanunk egyet a közeli fürdőben.
Közép-Dunántúl, a királyi régió

2018-06-06 19:50:00
Ha a Közép-Dunántúlra tévedünk, találkozhatunk a magyar történelem gazdag örökségével, elég, ha csak a két megyeszékhelyet, a „királyok városát”, Székesfehérvárt és a „királynék városát”, Veszprémet említjük. A Velencei-tavon kipróbálhatjuk a szörfözést, de a tatai Öreg-tavon egy romantikus csónakázást is beiktathatjuk.
Horvátország legszebb látnivalói

2018-05-30 19:30:00
Mi van a tengerparton és a csevapcsicsán túl, ami megfogja az embert Horvátországban? A hatalmas vízesések, az ókori kultúra máig fennmaradt remekművei, különleges nemzeti parkok, rejtelmes, lakatlan szigetek és szigetekre épült 15. századi kolostorok több élményt kínálnak, mint egy egyszerű fürdőzés.
Kiránduljunk és csobbanjuk az Őrségtől a Fertő-tóig

2018-04-30 09:30:00
Ha elindulunk az Őrségből egészen a Fertő-tóig, majd kicsit lekanyarodunk Pannonhalmára, akkor ezek az UNESCO világörökségi listáján is szereplő helyszínek rengeteg élményt adnak a túrázni, fürdőzni vágyóknak. Gyönyörű tájak és nemzetközi hírű fürdők várnak itt minket.
Hét dolog, amit Bécsben látni kell

2018-04-29 08:29:00
Végre megérkezett  a jó idő, semmi sem tarthat vissza minket egy kis kirándulástól. A „hova menjünk” kérdés mindig nehezen megválaszolható feladvány, de van egy ötletünk, amivel nem lehet tévedni: akár egy napra is irány Bécs!
A 8 legjobban várt újdonság 2016-ban

2016-01-18 07:41:00
A 2016-os év sem múlhat el izgalmas újdonságok nélkül, melyek jó apropóként szolgálnak ahhoz, hogy egy kellemes fürdőzés után megismerjük, vagy ismét felfedezzük hazánk fürdővárosainak környékét. Összeszedtük a legizgalmasabb látnivalókat és programlehetőségeket, melyekhez fürdőzős tippeket is adunk.
Így változik meg Eger vára

2016-01-13 08:05:00
Eger vára számos új vonzerővel gazdagodott az Európai Unió és az Új Széchenyi Terv által támogatott „Egri Vár és erődrendszer turisztikai attrakciófejlesztése” című pályázati program keretében – írja a Turizmus Online.
Kitárul az Egri Érseki Palota kertje is

2016-01-07 20:02:00
Az 1,34 milliárd forintos beruházással létesült Egri Érseki Palota Kulturális, Turisztikai és Látogatóközpont 2016. január 6-tól gyarapítja a helyi attrakciók sorát.
Két milliárdból újult meg a szegedi Dóm

2015-12-17 18:47:00
Átfogó koncepció alapján megújult a szegedi Dóm és a Dömötör-torony. A város legismertebb látványosságait több mint 2 milliárd forintból újították meg.