Quantcast

Aktuális akciók
Tavaszi akciók Tavaszi akciók Tavaszi fürdőtippekTavaszi fürdőtippek

Ezekben a budapesti és környékbeli fürdőkben találunk olyan úszómedencét, ahol leér a gyerekek lába

2024. 04. 02. 08:00
Forrás: termalfurdo.hu
Fürdőzés
Ha a strandolás, fürdőzés helyszínének kiválasztásakor fontos, hogy olyan kicsi gyerekkel tudjuk gyakorolni az úszást, aki még nem rendelkezik a megfelelő vízbiztonsággal, vagy szeretnénk gyakorolni az úszótanfolyamon tanutakat, akkor a cikkünkben szereplő válogatás hasznos lesz.
A válogatásban kizárólag az úszómedencékre és a tanmedencékre koncentráltunk, a strand-, élmény és hullámmedencéket nem vettük figyelembe, mert ezekben nem kifejezetten ideálisak a körülmények az úszáshoz.

Bókay Park Uszoda és Strand

A Bókay fedett uszoda feszített víztükrű, 25×16 méteres, 140 cm mély, 4 sávos fedett tanmedencéje kellemes, gyermekoktatáshoz megfelelő vízhőmérséklettel várja a látogatókat. A tanmedence a legkorszerűbb vízforgatóval felszerelt, mely folyamatosan ellenőrzi a víz minőségét és hőfokát.

Csillaghegyi Árpád Forrásfürdő

A Csillaghegyi Forrásfürdő több mint 6000 négyzetméteres vendégterében a sportolókat és az úszásoktatásra jelentkezőket egy 25x33 méteres, rövid pályás versenyek rendezésére is alkalmas medence és egy 10x12 méteres tanmedence, finn- és infraszauna szolgálja ki. A tanmedence mélysége nem több mint 1 méter, úgyhogy bármelyik gyerkőc tanulhat itt úszni.

Paskál Gyógy- és Strandfürdő

A Paskál fürdő fedett részlegén egy tanmedence, egy gyerekmedence, egy gyógymedence és egy kinti-benti, vízi bárral üzemelő élménymedence is helyet kapott. Ha mi azért érkezünk, mert szeretnénk megtanulni úszni, akkor a 12 méter hosszú, 0,8 - 1 m mélységű tanmedence lesz a mi kedvencünk. Ha már elég ügyesek vagyunk, a kültéri 33 m-es úszómedencét télen-nyáron kipróbálhatjuk.

Budaörsi Városi Uszoda, Sportcsarnok és Strand

A budaörsi uszodában a versenymedence tíz sávval rendelkezik, a kezdők pedig egy 16 méteres medencében tanulhatnak. Az úszásoktatás alatt a tanmedencét csak a foglalkozás résztvevői vehetik igénybe. A tanmedence minden hétköznap 16 és 19, valamint szombatonként 9 és 12 óra között zárva van!

V-8 Vizes Nyolcas Uszoda és Szabadidőközpont

A Szentendrén található uszodában az első emeleten lévő uszodaszinten egy lelátóval ellátott, 33,3 méteres, nyolcpályás úszómedence áll a vendégek rendelkezésére. Emellett 32 fokos tanmedencében is tanulhatunk, a pályabeosztásról pedig itt tájékozódhatunk bővebben.

Leányfalui Termálfürdő

Bár a leányfalui termálfürdő nem rendelkezik fedett medencékkel, mégis egész évben látogatható. A gyógyvizes medencéi télen is látogathatóak, az úszó és a tanmedencét télen sátorral fedik le. Az utóbbi medencében kis gyerekekkel is tudunk hódolni az úszás iránti szenvedélyünknek. Ha meguntuk, akkor pedig a nyári melegben élvezhetjük a fürdő strandmedencéit, csúszdáit.

Az országban sok helyen találunk hasonló fürdőket. A Dunától keletre találhatóakról ebben a cikkben írtunk, a dunántúliakról pedig itt
Az összeset összefoglaltuk egy interaktív térképen, amely az alábbi linkre kattintva látható.

Ezekben a fürdőben találunk olyan úszómedencét, ahol leér a gyerekek lába

Iratkozzon fel értesítéseinkre, hogy ne maradjon le a fürdőkkel, fürdővárosokkal kapcsolatos legfontosabb és legfrissebb hírekről! Kattintson az alábbi gombra...

Hévízi wellness -30%!

Jöjjön júniusban most 30% kedvezménnyel Hévízre a Hotel Európa Fit****superior szállodába, ahol az extra kedvezményes árak mellett 8 beltéri és kültéri úszó-, élmény- és gyógymedence, kétszintes szaunavilág, félpanziós ellátás, változatos programkínálat várja Önt. Ne maradjon le erről az ajánlatról, amely a tökéletes pihenést kínálja most különleges áron! Az ajánlat visszavonásig érvényes.Megnézem