Quantcast

2019. 06. 13. 19:13
Forrás: termalfurdo.hu
Fürdőzés
Délelőtt csobbanás, délután bulizás. Koncertek, sztárok, egészség és sportnapok, fürdőfesztiválok, lézer show, tűztánc és latin est is szerepel a kínálatban, amelyet idén nyáron választhatunk a csúszdázás és a medencében hűsölés mellé.

Tisza-parti Gyógy- és Élményfürdő

A tiszakécskei fürdő strandjának kör alakú medencéjét élményelemei teszik a családosok kedvencévé. Az óriáscsúszdás medencét a fiatalok, a csúszdás kalandmedencét a szórakozni vágyó gyerkőcök, a gyerekmedencét a legkisebbek választják előszeretettel, a két gyógyvizes szabadtéri medencében pedig a teljes az ellazulás. Tiszakécskén nem csak pancsolhatunk, de idén nyáron színes programoktól és sztárfellépőktől lesz vidám a strand. Június 15-én szauna délutánt tartanak, június 22-én és 23-án, a szezonnyitó hétvégén strandfociban mérhetjük össze tudásunkat, eközben Janicsák Veca és Roy&Ádám is szórakoztatja a strandolókat. A  nyári szezon második hétvégéjén Csöpi, a fürdő kabalája ünnepeli születésnapját animációs programokkal, sztárfellépőkkel, gólyalábasokkal. Júliusban kölyök (július 6-7.), valamint sör-fürdő fesztivált (július 13-14.) és Crazy Weekendet (július 20-21.) rendeznek, a Mozdulj meg! hétvégén (július 27-28.) Szandival és Kocsis Tibivel találkozhatunk a strandon. Az augusztus folytatódik a program-kavalkád, újabb sztárfellépők Opitz Barbi augusztus 3-án, Vastag Csaba augusztus 4-én, Peter Sramek augusztus 10-én, a Princess augusztus 11-én érkezik a strandra. Részletek ide kattintva olvashatóak.

Harkányi Gyógy- és Strandfürdő

A harkányi strand legnagyobb sztárja nyáron kétségtelenül a 15 méter magas, és összesen 7 féle csúszdapályával (köztük családi-, test-, turbolance, ufó-, valamint a kamikaze csúszdával) rendelkező csúszdapark. Mellette nyolc strandmedencében hűsölhetünk: csobbanhatunk a hatalmas lepke medencébe, lazíthatunk a pezsgőmedencében, a picik a gyerekmedencében játszhatnak, de úszni és gyógymedencében relaxálni is van lehetőségünk Harkányban. A harkányi strand nyara minden évben rendkívül mozgalmas, és idén is szinte minden hétvége tartogat valami meglepetést. A szezonnyitó napra június 15-én kerül sor gólyalábasokkal, ugráló várral, mászófallal, kreatív foglalkozásokkal. Június 22-én, valamint július 13-án az apróságok a Nickelodeon sztárjaival játszhatnak mókás akadálypályákon. Fergeteges Zenés Éjszakai Fürdő és Csúszdaparty-ra a V-tech-kel június 21-én, az Animal Cannibals-szel pedig július 5-én kerül sor. Júliusban több helyszínen zajlik majd a Fürdőfesztivál brazil show-val, rodeóbikával és Edda koncerttel. A családi élményprogramokon a szerencsekereket pörgetve akár nyerhetünk is. Részletek ide kattintva olvashatóak.

Szent Erzsébet Mórahalmi Gyógyfürdő

Az Év Fürdőjében a családosok kedvence a csúszdás élménymedence, a gyermekpancsoló, valamint a hullámgömbbel, pezsgőágyakkal, valamint koktélbárral rendelkező rendezvénymedence lesz, a sportolni vágyóké pedig a szabadtéri úszómedence. A medencék mellett napozóterasz, vízi foci, ugrálóvár, strandröplabda, valamint játszótér gondoskodnak a nyári élményekről. Emellett tematikus strand partik szórakoztatják a strandolókat, mint a Szent Iván éji, a Kánikula, vagy a Rádió88 bulija. Júliusban strandok éjszakáját is tartanak és csobbanhatunk akár egész Európával is. Ha elég edzettek vagyunk, akár a Magyar Úszás Napjára is becsatlakozhatunk.

Igali Gyógyfürdő

Éjfélig tartó, meghosszabbított nyitva tartással és izgalmas esti tematikus programokkal kecsegtet az igali fürdő a nyári hónapokban, legyen szó lézer show-ról, tűztánc showról, élőzenés latin estről, vagy retro disco-ról. Emellett rendeznek még családi vasárnapokat is koncertekkel és gyerekműsorokkal, július 12-14-ig az Igali Fürdő Napok, augusztus 17-20 között pedig a Strand Fesztiválon három napos koncertsorozat, utcabál és csúszdaverseny várja majd az ide látogatókat.

Zsóry Gyógy- és Strandfürdő

A mezőkövesdi fürdő strandján hűsölhetünk az ikermedencében, a körmedencében, de a hullámmedencében is megmártózhatunk. A kicsiket gyermekmedence és modern, biztonságos játszótér is várja, az aktív kikapcsolódást kedvelők pedig homokos strandfoci és strandröplabda pályákon sportolhatnak. A hagyományos nyári Zsóry Fesztivált július 13-14-ig rendezik meg a fürdőben. A Neoton és Rúzsa Magdi is élő nagykoncerttel érkezik a Zsóry strandfürdőbe. Fellépnek még: Dupla KáVé és Köteles Cindy, Groovehouse, Betty Love és a Desperado. Július 21-én egészség és sport fesztiválon Czanik Balázzsal mozoghatunk. Augusztus 17-18-ig Coca Cola strandparty, majd 23-án Hooligans nagykoncert szórakoztatja a fürdőzőket.

Hagymatikum

A Hagymatikum összesen 18 darab, változatos kül- és beltéri medencével, hatalmas, pancsolásra és csúszdázása csábító gyermekvilágával, kilenc szaunából álló, exkluzív szaunaparkjával és izgalmas óriáscsúszdáival a fürdőzők kedvelt dél-alföldi úti célja. A makói fürdőben azonban nem csak csobbanni lehet. Június 15-én egészségnapot tartanak este lampionos party-val, 29-én pedig sport és családi napot rendeznek. Júliusban strandok éjszakája (07. 26.) és fürdőfesztivál (07. 12., 13., 14.), augusztusban Rádió88 strandparty (08. 17.) is biztosítja a felhőtlen szórakozást.
A nyitókép a Tisza-parti Gyógy- és Élményfürdőben készült.
Iratkozzon fel értesítéseinkre, hogy ne maradjon le a fürdőkkel, fürdővárosokkal kapcsolatos legfontosabb és legfrissebb hírekről! Kattintson az alábbi gombra...

Exluzív előnyári ajánlattal vár a Gotthard Therme Hotel & Conference****!

Szökjön el a nyári nyüzsgés előtt pár napra és foglalja le pihenését május 1. és június 23. közötti időszakra most akár 10+10% kedvezménnyel! Az 1.500 nm vízfelülettel rendelkező, pálmafákkal tarkított mediterrán termálfürdő, a korlátlan soft drink italcsomaggal kiegészített félpanziós ellátás és a hármashatár megannyi élményt, izgalmat tartogat. Foglaljon 20% kedvezménnyel még ma! Megnézem
Ha van véleménye, kérdése a cikkel kapcsolatban, szóljon hozzá a Facebookon. Kattintson ide