Aktuális akciók
Őszi wellness akciókŐszi wellness akciók Őszi fürdőtippekŐszi fürdőtippek

Így segíti egy jól átgondolt Google Ads kampány a termálfürdők marketingjét

2022. 08. 01. 08:00
Forrás: termalfurdo.hu
Hírfürdő

Mivel Magyarországon rengeteg termálfürdő van, emiatt elég nagy a verseny a különféle wellness központok között, hiszen mindegyiknek az az érdeke, hogy minél több látogatót tudjon magához csalogatni különféle promóciók segítségével.
 

Az internet széleskörű elterjedése miatt így rendkívül fontos lett, hogy ne csak egy hagyományos weboldalon lássák az érdeklődők az adott termálfürdő ajánlatait, hanem böngészés közben is, azaz különféle hirdetések formájában is.

Felértékelődött a jövedelmező Google Ads kampányok szerepe

Az elmúlt években ezért esszenciális lett az, hogy minden cégnek legyen egy jól kidolgozott Google Ads stratégia a tarsolyában, hiszen ha ügyesen választják meg a szakemberek a hirdetések típusát, stílusát és kialakítását, az hosszú távon bevétel-növekedést képes produkálni.

Miért fontos egy kiváló Google Ads stratégia kidolgozása?

A keresőmarketing szakemberek nagyon jól tudják, hogy csak akkor lehet ütős Google Ads kampányt létrehozni, ha a marketingesek szorosan együttműködnek a céggel. Minél több fontos információt oszt meg a cég az ügynökséggel a tárgyalások során, annál könnyebben lehet pontosítani azt, hogy milyen szempontok alapján lesz célszerű felépíteni a vállalat egyedi Google Ads hirdetéseit.

Ilyen fontos részletekre gondolunk:

  • Ki a célközönség?
  • Fontos-e a földrajzi elhelyezkedés, vagy országos, akár globális kampányt szeretne kialakítani a termálfürdő?
  • Milyen érdeklődési kör kapcsolja össze a termálfürdők szolgáltatásai iránt érdeklődő embereket?
  • Milyen szezonális promóciókat, akciókat tervez például egy-egy nyári hónapban, hétvégén a wellness központ?
  • Milyen platformokon érdemes majd hirdetni, amelyet meg is találnak majd a vendégek?
  • Hány féle stílusú hirdetést lesz érdemes kitenni ahhoz, hogy a lehető legnagyobb réteget tudják megcélozni majd a hirdetésekkel?

Tehát innen is látszik, hogy muszáj elegendő időt és energiát fordítani arra, hogy a Google Ads kampányok ne csak elérjék a célközönséget, de arra ösztönözzék az embereket, hogy használják ki a promóciókban szereplő aktuális lehetőségeket, azaz keressék fel a termálfürdőt.

Iratkozzon fel értesítéseinkre, hogy ne maradjon le a fürdőkkel, fürdővárosokkal kapcsolatos legfontosabb és legfrissebb hírekről! Kattintson az alábbi gombra...