Aktuális akciók

Útitárs

A Zalakarosi Fürdő lesz az ország első kerékpárbarát fürdője

01. 16. 19:16
Egyre több a kétkerekű turista a zalai fürdővárosban, hiszen a környék adottságai ideálisak a biciklis kirándulásokhoz, de a Tour de Zalakaros országúti kerékpárversenyen is több ezren indulnak minden évben. A városi fürdő kedvezményes kerékpáros belépővel, masszázzsal és kerékpártárolókkal várja a bringásokat.

Fürdők és sípályák: Karintia bámulatos úti céljai

01. 15. 19:55
Ausztria legdélebbi tartományában, Karintiában lélegzetelállító alpesi tájakon síelhetünk napközben, de a nap végén a legjobb érzés mégiscsak elmerülni egy forró jakuzziban, vagy lazítani a szaunában. Mutatjuk a fürdőket, ahol ezt mind megtehetjük.

Egy kiadós síelésért az országhatárt sem kell átlépnünk

01. 12. 08:12
Hazánk egyik legszebb fekvésű síterepét Visegrádon, a leghosszabb kivilágított pályát Eplényben, a legszebb sífutópályát Bánkúton találjuk, de ezen kívül még lecsúszhatunk a Kékestetőről és Mátraszentistván dombjairól is.

Nyolc kiváló úti cél a 2019-es naptárba

01. 08. 18:38
Itt az új esztendő a nagy tervek megalkotásának, a nagy célok kitűzésének ideje. Önöknél mi szerepel a listán? Esetleg egy évek óta tervezett utazás megvalósítása? Utóbbihoz van néhány ötletünk: az alábbi nyolc „vizes” úti célnak ott a helye a meghódítandók listáján!

Az ország legjobb óévbúcsúztató programjai

2018. 12. 30. 09:00
A legtöbb városban ingyenes utcabálokkal, koncertsorozatokkal búcsúztatják az óévet, éjszakai habpartyn is részt vehetünk, van, ahol a jéghideg Balatonban mártóznak meg ilyenkor, és olyan is, ahol ostorpattogtatással köszöntik az új évet.

Minden napra egy mesés program a gyerekeknek is az év utolsó napjaira

2018. 12. 27. 19:10
Összegyűjtöttünk öt színes programot az év karácsony után hátralévő öt napjára, próbálják ki őket!

Különleges karácsonyi szokások a világ körül

2018. 12. 26. 08:26
Vannak olyan országok, ahol karácsonykor nagy szerepet tulajdonítanak a kakasoknak, a kecskéknek, a pókoknak, vagy éppen a trolloknak. Vannak, ahol krampuszokkal riogatnak, és olyan is, ahol a tengerparton ünnepelnek fürdőruhában.

Különleges múzeumok itthon és külföldön

2018. 12. 22. 08:22
Magyarország egykori titkos objektuma, vagy boszorkánybirodalma ugyanúgy felejthetetlen élményeket kínál, mint a zágrábi Szakítások Múzeuma, a meghökkentő kiállításairól híres bilbaoi Guggenheim, vagy az a múzeum, amelyért 8 méter mélyre kell merülnünk.

Kedvenc külföldi fürdőink és meseszép karácsonyi vásárok közelükben

2018. 12. 19. 19:19
Különleges úti célokat válogattunk, ahol rápihenhetünk az ünnepekre, egy jót fürdőzhetünk, hangulatos városkák gyönyörű vásáraiban pedig még beszerezhetjük az utolsó apróságokat karácsonyra. A téli szünetre is remek családi programok.

Az ország hangulatos nyitott korcsolyapályái

2018. 12. 13. 12:13
Olyan különleges vidéki és fővárosi nyitott műjégpályákat gyűjtöttünk össze, ahol vidáman és aktívan végre együtt tölthetünk pár órát a friss levegőn.

Az Alpokalja csodáit hideg időben is felfedezhetjük

2018. 12. 08. 20:48
A Nyugat-magyarországi peremvidék a téli hónapokban is megtelik élettel, a városok hangulatos karácsonyi vásárain kívül kipróbálhatjuk a korcsolyapályákat, túrázhatunk a havas hegyekben.

A fürdőkbe is megérkezik a Mikulás a héten

2018. 12. 03. 19:03
A fürdővárosokban meglepetésekkel, játékokkal és finomságokkal várják a családokat és a Mikulást. A 10 éves Aquaworld születésnapját pedig hatalmas party-val ünnepelhetik a vendégek. Összeválogattuk a hét legígéretesebb programjait.