Aktuális akciók
Őszi akciókŐszi akciók TOP 10 őszi fürdőtippTOP 10 őszi fürdőtipp További ajánlatok

Egészség

Az E-vitamin fontossága és hiányának tünetei

10. 09. 07:59
Sejtvédő hatásának köszönhetően a szépség és a fiatalság vitaminjaként tartják számon az E-vitamint, mely immunrendszerünk erősítésében, a regenerálódásban, és a szív védelmében is nagyon fontos szerepet játszik.

Gyógynövényekkel az erős immunrendszerért

10. 07. 07:07
Aki testileg-lelkileg felkészül az évszakváltásra, azt jóval kevesebb kellemetlen meglepetés érheti. Egy kis figyelemmel elkerülhetők a megfázások, felfázások, a felső légutak betegségei, a megfelelő gyógynövények fogyasztásával hamarabb kikeveredhetünk a betegségből.

Ízletes vitaminbombák, avagy kedvenc őszi gyümölcseink, zöldségeink

09. 30. 19:30
Ha szépítő kúrát tartunk, tervezzünk a szőlővel, egészséges zsírokat fogyaszthatunk, ha megkívántuk a gesztenyét. Őszi kedvenceink tele vannak vitaminnal, most szerezzük be őket!

Hét érv a szilva mellett

09. 16. 19:16
Szeretjük, mert alacsony a kalória tartalma, mert a belőle készült pakolástól feszesebb lesz a bőrünk, mert enyhíti a székrekedést, és a csontokat is erősítheti. Ősszel juthatunk hozzá a legízletesebb darabokhoz, szóval, irány a zöldséges!

A-vitamin fontossága és hiányának tünetei

08. 15. 07:45
Egészséges látás és bőr, fényes haj, erős csontozat azok, amiknek A-vitamin hiányában búcsút inthetünk. Így pótolhatjuk.

Ne csak pacsáljuk - igyuk is! Ivócsarnokok a fővárosi gyógyfürdőkben

08. 14. 10:40
Még a rendszeresen termálvízhez járók sem nagyon tudják, hogy a gyógyvíz bizony nem csak fürdőzésre, de ivókúraként alkalmazva is kiváló hatást fejt ki.

Visszeres panaszok? Így enyhítsük őket nyáron

08. 10. 08:10
Mi az a visszér? Mitől alakul ki? Gyógyíthatjuk? Hogyan segít rajta a váltófürdő és a szauna? Mire kell figyelnünk a nyári szezonban, ha visszér problémával küzdünk? Íme, a válaszok.

A D-vitamin fontossága és hiányának tünetei

07. 30. 19:30
A nyári hónapokban tudjuk leginkább feltölteni D-vitamin raktárainkat, napi 15-20 perc napozás is elég, de ha megtartanánk az egészséges szintet, csontjaink, immunrendszerünk, pajzsmirigyünk védelmében, nem árt, ha előre felkészülünk az őszi hónapokra is.

Nyári nyavalyák: így kerüljük el őket

07. 23. 19:23
Megfázás, gyomor-bélhurut, tüdőgyulladás, hörghurut, ételmérgezés: ne hagyjuk, hogy a könnyen megelőzhető betegségek elrontsák nyaralásunkat!

Elkezdődött a dinnyeszezon: hozzuk ki belőle a legtöbbet

07. 16. 19:16
Frissítő koktélokat, limonádét, hűsítő levest és fagyit, különleges salátákat és még „pizzát” is készíthetünk belőle, amiért minden gyerek rajongani fog. Terítéken, a dinnye.

Mielőtt napozni indulunk, ezeket tegyük meg a bőrünkért

07. 09. 20:07
Ha nem akarjuk ősszel látni a felelőtlen napozás következményeit, mint a pigmentfoltok, ráncok, még több anyajegy, akkor nem árt betartanunk néhány alapszabályt.

A nyár finom és egészséges sztárja, a barack

07. 04. 20:04
Nem számít, melyik a kedvencünk, a barack valamennyi fajtája szuper egészséges: magas C-vitamin tartalommal rendelkeznek, amely immunrendszerünket erősíti, a bennük lévő A-vitamin pedig az üde és feszes bőrünket biztosítja.