Új imázsfilm Magyarországról - főszerepben a vizek!
Think Hungary - more than expected (Magyarország - több mint amit várt) szlogennel készült el hazánk legújabb országbemutató kisfilmje, mely turisztikai vonzerőnket hivatott növelni.
Miközben az ország attrakciói - az A38-tól kezdve a Duna-parti 2-es villamoson és a Szimpla Kerten át a Palatinusig - sorra nyerik a rangos nemzetközi elismeréseket, lassan kezdjük kinőni a hagyományos csikós-gulyásos-paprikás sztereotipiát, mely egy külföldi turista fejében él hazánkról.
Természetesen ez a Magyar Turizmus Zrt. tevékenységének is köszönhető, mely tavaly 830 újságírót, 350 főnyi tv-stábot és ezernél is több szakmai partnert látott vendégül a nemzeti turisztikai marketingszervezet tanulmányútjain, amelyek kiváló visszhanggal zárultak. Legújabb dobásuk egy új országbemutató video (imázsfilm), mely a Think Hungary - more than expected (Magyarország - több mint amit várt) címet/szlogent viseli.
A külföldi kommunikációra szánt film négy turisztikai területre koncentrálva (Budapest, Balaton, az egészség- és a konferenciaturizmus) adja vissza az ország hangulatát. A hosszabb verzió ide kattintva érhető el. Az filmet a külföldi hír- és sportcsatornákon is vetíteni fogják!
Ugye, tetszik?
Termálfürdő.net