Aktuális akciók
Őszi akciókŐszi akciók További ajánlatok

Minden napra egy kis plusz – fogyókúra mellé

2017. 04. 24. 19:30
Forrás: termalfurdo.hu
Egészség
A fogyókúra bizony néha nagyon nehéz, embert próbáló feladat. Van egy ötletünk! Dobják fel a hét minden napját egy-egy fogyókúrás életmód-kiegészítővel! Nő a hatékonyság és talán még az életmódváltás sem tűnik majd olyan keserűnek.
Alig néhány hét és itt a nyár, a csinos ruhák, trikók és topok időszaka. Ilyenkor mindenki elszántan diétázik és rettenthetetlenül sportol, nehogy a téli időszakban ránk rakódott titkos kilók napvilágra kerüljenek. A hét minden napjára adunk egy tippet.

Hétfőre szauna

Bármilyen kemény is a diéta és fárasztó munka után még az edzőteremben vagy a futópályán küzdeni, sokkal jobban érzi magát az ember, ha a nap végén kiizzadhatja magából az egész napi hajtás minden búját és baját. A szaunázás rendkívül hatékony módszer, nagyban támogatja a fogyókúrát és segít eltüntetni a nem kívánt narancsbőrt is. Ha nem bírjuk a forróságot, választhatjuk az infrakabint is, amely ráadásul a legtöbb szépségszalonban és edzőteremben is igénybe vehető. Ne sajnáljuk magunktól az időt! A hatékony szaunázáshoz legalább egy óra kell, mely általában három „szauna kört” jelent, beiktatva egy-egy hideg fürdőt és pár perc pihenést. Próbálják ki, meglátják, sokkal nagyobb lelkesedéssel folytatják majd a diétát.

Kedden egy újfajta mozgás

Az életmódváltás halálát legtöbbször a megszokás, az unalom jelenti. Ha valaki sportolni kezd és kiválaszt valamilyen mozgásformát, néhány hét után elkezd fogyni a lelkesedés, a sportolás szürkévé, unalmassá válik. A korábban elszánt életmódváltók ilyenkor szoktak elmaradozni az edzésekről, a futópályákról. Hogy ez ne történjen meg, próbáljanak ki minden héten egy-egy új mozgásformát!  Nézzenek körül, milyen csoportos foglalkozások vannak még a megszokott edzőteremben, ha eddig nem próbálták a teniszt, a futást vagy a kerékpározást, adjanak ezeknek is egy esélyt. Ha szeretik a vizet, érdemes heti egy-egy napot úszásra vagy vízi tornára szánni, mindkettő nagyon hatékony a diéta során!

Szerdán aludjunk egy órával többet

Szakértők szerint a diéta és az egészséges életmód hatékonyságához nagyban hozzájárul a pihenés. Azt mondják, ha nem alszunk eleget, azzal legalább annyit ártunk, mintha kihagynánk egy edzést, vagy megennénk egy szelet csokoládét. Ne hagyjuk, hogy pont egy ilyen apróság rondítson bele elszánt küzdelmünkbe! Legalább a héten, egy napon feküdjünk le minimum egy órával korábban és aludjuk ki magunkat!

Csütörtökön jöhet a gyümölcs minden mennyiségben

Jól tudjuk a zöldségek és a gyümölcsök elengedhetetlen kellékei a fogyókúrás időszaknak, az egészséges életmódra hangolódásnak. Bár a gyümölcsök egy részével nem árt vigyázni azok magas cukortartalma miatt, azért bőven találunk olyan terméket, mint például az eper, az áfonya vagy nyáron a dinnye, amelyekből bátran fogyaszthatunk. Egy héten egyszer pedig nem fog ártani egy jó kis gyümölcs és zöldségnap! Csupa olyan terméket vegyünk, amelyet nagyon szeretünk, fogyasszuk nyersen, esetleg kifacsarva, pürésítve. Ha nagyon éhesek vagyunk, együnk egy tányér zöldséglevest napközben. Megéri a kitartást, másnap reggel úgy ébredünk, mintha kicseréltek volna!

Péntekre tervezzünk masszázst

Nagyon sokféle masszázst kínálnak ma már a termálfürdők, a wellness- és a masszázs szalonok. Érdemes utánajárni, hogy melyik a leghatékonyabb, ha fogyni szeretnénk. Sokan esküsznek a nyirokmasszázsra vagy a svédmasszázsra, de több helyütt kínálnak celulitisz masszázst vagy zsírégető kezelést is. Érdemes kiválasztani azt, amelyik igazán tetszik. Nemcsak a sok mozgástól megfáradt testünknek tesz jót, de a diétától kissé feszült lelkünknek is hasznos lesz majd.

Szombaton ízleljünk valami finomat

Sokszor azért fullad kudarcba egy-egy diétás próbálkozás, mert az étrend túl egyhangú, el kell búcsúznunk minden finomságtól, amit igazán szeretünk és néhány hét után bizony nem csoda, ha belefáradunk a natúr csirkemell és a salátaköret alkotta unalmas hétköznapokba. Ne hagyjuk, hogy minden gasztronómiai élvezet elvesszen, csak azért, mert fogyókúrázunk! Próbáljunk ki – legalább egyszer egy héten hagyva erre is időt – valami egészséges finomságot. Számtalan jobbnál jobb diétás receptet találunk, amelyek alapján teljes menüt tehetünk a családi asztalra, de egyre több egészséges, diétás ételt kínáló étterem és cukrászda is vár már minket mindenütt az országban. Ne sajnáljuk magunktól ezt a kis élvezetet, sokkal könnyebben megy utána a fogyókúra.

Vasárnap legyen a wellnessé

A fogyókúra és a vele járó rendszeres sport bizony nem kis megpróbáltatást jelent, különösképpen a kissé eltunyult, mozgástól elszokott szervezet számára. A vasárnap éppen ezért legyen a pihenésé. Menjünk el wellnessbe vagy fürdőbe, a meleg gyógyvíz nagyon jót fog tenni. Ha megengedhetjük magunknak, válasszunk bátran a fogyást segítő wellness kezelések közül, ezekről – a helyszín kiválasztása után – bővebben tájékozódhatunk az internet segítségével.