Quantcast

Aktuális akciók
Őszi wellness akciókŐszi wellness akciók

A turizmus arcai

2012. 03. 29. 20:39

Fürdőzés
Új sorozatunkban a belföldi turizmus kiemelkedő alakjait mutatjuk be, akik pozíciójuknál fogva a hazai turisztikai élet meghatározói.
Ők azok, akik egy-egy döntésükkel vendégek ezreit csábíthatják egy-egy városba, szállodába, vagy akár új trendeket kialakítva, egy teljesen más piacot hoznak létre, például a kuponozással.
Ez utóbbi távol áll Móricz Szilviától, Magyarország legnívósabb szállodájának, a sárvári Spirit Hotelnek a marketing és sales igazgatójától. A beszélgetésünkre mosolygósan érkező igazgatóasszony rögtön meglep azzal, hogy a tévhittel ellentétben, a legnagyobb presztízsű szállodának kedves, fiatalos vezetője van. Azonban egy-egy gesztusa, szemvillanása jelzi, hogy a munkája során olykor éppúgy szükség van szigorra, mint a keménykezű irányításra. A kezdeti Rogner nevet elhagyó szálloda, sok munkával és kitartással érte el, hogy nemcsak az országban, hanem a régióban is a legjobb legyen. A Spirit nemcsak vendégeket csábít Sárvárra, de hála kimagasló szolgáltatásainak, a vendégek vissza is térnek, ami tovább erősíti a város vonzerejét is.
Szilvia a Danubiusnál töltött éveket megelőzően, alapítója volt a hévízi marketing egyesületnek, majd a Carbonás évek után, 2009 augusztusától a hévízi hotel mellett a Spirit sales és marketing munkáját is ő irányítja. Érdekes a kettősség, hogy mind Sárvár mind Hévíz kiemelkedő szerepet tölt be a gyógyturizmusban, és a két hotel e két város vezető szállodája. Csodálatos munkahelyen, az egyik legirigyeltebb pozícióban dolgozik, ahol hatalmas kihívásnak kell megfelelnie. Büszke a saját maga által kiválasztott csapatára, akikben vakon megbízik, illetve elismeréssel beszél a szálloda minden alkalmazottjáról, akik mindannyian hozzájárultak a Spirit által elért eredményekhez. Túl azon, hogy több megmérettetésben is ez a hotel nyerte el a legjobb hazai wellness és spa díjat, 2010-ben megnyerte az European Spa and Health Award díját, a Best Destination Spa-t, és ezzel bekerült Európa legjobb szállodái közé.
Szilvia elmondta, hogy stratégiájuk szerint nem vesznek részt a piacon dúló árversenyben, és ezután sem áll szándékukban a hét közbeni üres helyeket kuponos vendégekkel feltölteni. Szerinte a ?kuponozás? egy véget nem érő folyamat, amibe ha egy szálloda bekerül, már nem tud belőle kikerülni. A Spirit nívós hazai és külföldi vendégeket céloz meg, akiknek nagy része visszatérőként érkezik a sárvári szállodába. A Spirit legújabban a Megasztár támogatójaként is feltűnik, hogy a nyertes majd legjobbként az ország legjobb szállodájában pihenhessen.
Szilvia, mint a Spirit képviselője a nemrég alakult sárvári TDM-ben is meghatározó szerepet játszik. Sárvár azon ritka városok egyike, ahol a rivális szállodák egymással kézen fogva, közös standdal jelennek meg akár egy hazai, akár egy külföldi kiállításon. Beszélgetésünk után is a szálloda halljában gyülekeztek egy újabb megbeszélésre a város marketing koncepcióját egyeztetve, amit többek között Szilvia irányításával dolgoztak ki.
Amennyiben ennyi még nem lett volna elég, az IWI (International Wellness Institute) tanára is, ahol a wellness és spa menedzser képzés oktatója.
Kérdésünkre, hogy ha valaki Magyarországon pihenne, akkor melyik szállodát ajánlaná, elsőre a Spiritet válaszolta, míg a kastély szállók közül a kozmapusztai Hertelendy Kastélyt javasolná pihenésre.
Iratkozzon fel értesítéseinkre, hogy ne maradjon le a fürdőkkel, fürdővárosokkal kapcsolatos legfontosabb és legfrissebb hírekről! Kattintson az alábbi gombra...