Quantcast

Aktuális akciók
Őszi wellness akciókŐszi wellness akciók

Az Év Honlapja a Villa Classicáé

2012. 12. 03. 12:28

Fürdőzés
A Hotel Villa Classica Pápa weboldala nyerte el az Év Honlapja 2012 különdíjat turizmus kategóriában, ezzel a szállásszolgáltatók közül, egyedüli díjazottként reprezentálta a szakmát - derült ki a Magyar Marketing Szövetség által szervezett verseny eredményhirdetésén, Budapesten.
A Villa Classica Hotel Pápa **** "Az Év Honlapja 2012" logo viselésére jogosulttá vált. classicahotel.hu
Ünnepélyes díjátadó gálaest keretében hirdették ki az immáron 11. alkalommal megrendezett "Az Év Honlapja" pályázat nyerteseit. A díjakat Budapesten, a Best Western Hotel Hungáriában adta át Varga István, a pályázat alapítója és Dr. Eszes István, a zsűri elnöke.
A pályázatra idén 360 nevezés érkezett, amely minden idők legnagyobb számú részvétele.
Dr. Eszes István, a zsűri elnöke a weboldal tartalmi gazdagságát, hasznosságát, a weboldal felépítését és sokszínűségét emelte ki. A díj odaítélésében szerepet játszott a honlap megjelenése, az innovativitás, a tartalom minősége, az élménylehetőségek, a programok, és természetesen a hotel szolgáltatásainak az alapos bemutatása is.
?Hasznos honlap, mely nemcsak a vendéglátásra koncentrál, de egyben turizmusi feladatokat is ellát. Sok fontos és hasznos információt tudhatunk meg Pápáról, miközben az oldalt használjuk.?
A hotel weboldalát készítő, tavaly is a turizmus kategóriában győztes Design & System ügynökség 2011 éves eredményeit megháromszorozva az est folyamán több díjat is elnyert.
A zsűritagok a következő szempontokat vették figyelembe az értékelésnél:
  • Design: honlap vizuális megjelenése (színvilág, layout, tipográfia, grafika) támogatja-e a megadott célkitűzést, valamint mennyire van összhangban a honlap tartalmával.
  • Impresszió: A weblap vizuális megjelenése és tartalmának megismerése milyen összbenyomást kelt a látogatóban.
  • Innovatívitás: Milyen újszerű tartalmi, formai és programozástechnikai megoldásokat alkalmaztak a weblap fejlesztői.
  • Interaktivitás: Milyen formában ad lehetőséget a honlap a látogatóknak / ügyfeleknek a kapcsolattartásra. A honlap tartalma / szolgáltatásai mennyire használják ki a web által nyújtott kétirányú kommunikációs lehetőségeket.
  • Kategóriának megfelelő tartalom (súlyozott pontszám): Miután a versenyben különböző kategóriákban lehet nevezni, a tartalmat nem lehet általában értékelni, hanem csak a konkrét kategória jellegzetességeinek megfelelően. A honlap tartalmi része mennyire támogatja a nevezésben megadott marketing célkitűzés megvalósítását az adott kategóriában. A kereskedelmi kategóriában induló honlapok - az üzleti szolgáltatás minősége mellett - mennyire felelnek meg a kötelező jogi előírásoknak.
  • Navigáció: A látogatók részéről a leggyakoribb panasz a weblapokra, hogy egy idő után elveszítik a tájékozódást, nem tudják, hol vannak, hogyan tudnak visszatérni a kezdőoldalra. Értékeljük, hogy a weblap mennyire áttekinthető, milyen segítséget nyújt a weblap egyes részeinek a megismeréséhez.
A zsűri tagjai:
  • Béres Ferenc Attila: Blockbuster Marketing - ügyvezető
  • Bonyhádi Gábor: MarkMyProfessor.com - Alapító
  • Damjanovich Nebojsa: Allegroup Kft. - Marketing igazgató
  • Debreczeni László: Adrius Web Team - üzletfejlesztési vezető
  • Dr. Eszes István: a zsűri elnöke, BGF - tanszékvezető főiskolai tanár
  • Kollár László: Microsoft - CEE/MEA Azure incubation lead
  • Mucsi Csaba: MTVA, új üzletágak vezető
  • Petrányi-Széll András: PS:PRovocative - ügyvezető
  • Sarkadi Katalin: Invitel Zrt. ? marketing kommunikációs vezető
  • Somogyi Péter Pál: Admedia - cégvezető
  • Varga István: Alapító, MMSZ ? elnökségi tag
  • Vértes János: Adverticum Zrt. - elnök
Iratkozzon fel értesítéseinkre, hogy ne maradjon le a fürdőkkel, fürdővárosokkal kapcsolatos legfontosabb és legfrissebb hírekről! Kattintson az alábbi gombra...