Debrecenben már semmi sem lesz a régi
A nyári szezonra elkészül Debrecen új turisztikai brandje - közölte a város alpolgármestere a hétvégén 25. alkalommal megrendezendő utazási szakvásár sajtótájékoztatóján.
Széles Diána tájékoztatása szerint a hajdú-bihari megyeszékhely új turisztikai imázsát a hagyományok megőrzése mellett a fiatalos ajánlatok jellemzik majd, termékként kínálva a helyi sajátosságokat. Mindezt egy kézikönyvben rögzítik, amelyet a turisztikai ipar minden szereplőjéhez eljuttatnak.
Az alpolgármester kiemelte: a Debrecen és Bécs közötti közvetlen vasúti járatokra alapozva a város májusban Bécsben mutatkozik be, ahol a konkrét programkínálat mellett bemutatják a debreceni páros kolbászt és a város borát is.
Debrecen iránt évről évre növekszik az érdeklődés: a múlt évben több mint 134 ezer turista kereste fel a várost, 20 ezerrel több, mint egy évvel korábban. A turisztikai adóbevétel ugyanebben az időszakban 13 millió forinttal, 80 millióra nőtt.
Forrás: MTI/Turizmus.com