Íme a legjobb kép Budapestről
Kiállítás nyílt a Budapest a szemünk előtt fotókampány képeiből, egyúttal "Lélekző Budapest" címmel új fővárost népszerűsítő fotós kampányt indított a BFTK.
Kültéri kiállítás nyílt a "Budapest a szemünk előtt" című fotókampányban szereplő ikonikus fővárosi helyszíneket megjelenítő képekből. A közönségszavazás végén a kampányt szervező Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) meghirdette "Lélekző Budapest" elnevezésű fotópályázatát is, melynek célja, hogy modern városi életképeken keresztül bárki megmutathassa Budapest legszebb pillanatait. A "Budapest a szemünk előtt" fotókampány képei az online szavazás mellett az ország 400 pontján jelentek meg óriásplakátokon.

Fotó: Soós Beratlan
A Lánchídon készült kép lett az első
A szakmai zsűri által kiválasztott 15 kép a közösségi médiában már népszerűvé vált fotósok - Bódis Krisztián, Hlinka Zsolt, Soós Bertalan - budapesti témájú munkáiból állt össze, melyekre augusztus 31-ig lehetett szavazni a kampány közösségi oldalán. A közönségszavazás kedvence Soós Bertalan Lánchídon készült képe lett, amin a fotós egy fiatal család szemszögéből láttatja a hídon felvonuló biciklistákat. A legtöbb szavazatot kapott fotós mellett a szavazók között értékes fotófelszerelésre váltható utalványokat sorsoltak ki.

Fotó: Hlinka Zsolt
Ahogy Bán Teodóra, a BFTK ügyvezetője kiemelte: a kampány jó lehetőséget biztosított arra, hogy a Budapesten és az ország más pontjain élők is rácsodálkozzanak a főváros olyan szépségeire, melyek a hétköznapokban elkerülik a figyelmüket - "A kampány sikere megerősítette bennünk, hogy Budapest számára kiemelten fontosak az érzelmi azonosulásokat elmélyítő, pozitív, a város lelkét megmutató, széles rétegek számára nyitott fotópályázatok" - nyilatkozta Bán Teodóra.

Fotó: Bódis Krisztián
Szeptember 15-ig lehet megnézni
A "Budapest a szemünk előtt" kiállítást Seres Szilvia fotóesztéta Bódis Krisztiánnal, Hlinka Zsolttal és Soós Bertalannal rendhagyó tárlatvezetésen nyitotta meg. A tárlat szeptember 15-ig tekinthető meg a Bálna Budapest kertjében.

Fotó: Soós Bertalan
A kezdeményezés folytatása a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ által ősszel induló "Lélekző Budapest" című városkommunikációs kampány. Az őszi pályázat célja egy megújult budapesti tematikájú sajtóképadatbázis létrehozása, ami a már megszokott turisztikai fotók mellett egy frissebb, városi szemléletet közvetít egyedi, izgalmas, de mindenki számára ismerős, szerethető életképeken keresztül.
Forrás: Kreatív.hu