Magyarországon is életforma lesz a szállodai pihenés
Egyre inkább életformává kezd válni a hazai közönség számára is a szállodai pihenés - erről és a 2015-ös célokról, kihívásokról és a tervezett marketingtevékenységről beszélt a Turizmus Online-nak Henyecz Krisztina, a QUAESTOR Csoport Hotel Management Igazgatóságának marketing menedzsere. Íme, néhány kérdés és válasz az interjúból.
- Mire számít, hogyan alakul a LIFESTYLE HOTEL MÁTRA****superior piaci helyzete 2015-ben?
- Működésünk első három évében elértük, hogy minőségi szolgáltatásokra építve a kategória meghatározó piaci szereplőivé váltunk. Ezt a szintet kívánjuk fenntartani és fejleszteni, ami a versenytársi környezet erősödése miatt állandó megújulásra késztet bennünket. Egyre inkább életformává kezd válni a hazai közönség számára is a szállodai pihenés, mi ehhez kínálunk tartalmas és egészséges programokat. Erre alapozva piaci részesedésünk további bővülését várjuk az idei évtől.
- Mi a legnagyobb kockázat ezen a piaci területen?
- A turisztikai szolgáltatások - a többi szolgáltatáshoz hasonlóan - erősen függnek a gazdaság teljesítményétől. Ezen felül a mindenkori nemzetközi politikai helyzet ugyancsak jelentős befolyással bír az ágazat működésére. Ezeken a globális tényezőkön kívül közvetlen környezetünkben a képzett hazai szakembergárda léte kulcsfontosságú.
- Milyen médiatípusokat részesítenek majd előnyben 2015-ben?
- Továbbra sem mondunk le a nyomtatott sajtó megjelenésekről, de elsődleges üzenethordozónk ma már az internet, annak a legkülönfélébb online felületei. Eddigi gyakorlatunknak megfelelően részt kívánunk venni személyes megjelenéseinkkel társadalmi eseményeken, valamint a társadalmi életet támogató rendezvényeken.
- Ha egyet kívánhatna 2015-re, mi lenne az?
- Kiegyensúlyozott, stabil piaci környezetet, ami lehetővé teszi, hogy a kitartó munka eredményes lehessen.
Forrás: Turizmus Online