Quantcast

Aktuális akciók
Őszi wellness akciókŐszi wellness akciók

Télvíz idején termálvízbe

2010. 11. 15. 17:58

Fürdőzés
A címben szereplő szlogen vélhetően soha sehol nem hangzik majd el, hiszen ez a mi saját szabad fordításunk az MT Zrt. egyik új, angol nyelvű jelmondatára, ami eredetileg úgy hangzik, hogy „Wintertime is thermal bath time”. Ezt a példát hozta fel a hallgatóságnak Horváth Gergely, november 12-én, a Spa & Wellness kiállításhoz kapcsolódó konferencián, amikor a nemzeti marketing szervezet terveiről beszélt.
Az MT Zrt. vezérigazgatója elmondta, hogy 2011-ben a korábbi elképzelésekkel ellentétben nem az Egészségturizmus Évét hirdetik meg, hanem már az egészségturizmust hosszú távra fókuszba helyező marketing tevékenység első évébe lépünk. Horváth Gergely elmondta azt is, hogy a részletesen kidolgozott marketing tervet várhatóan december közepén, több fordulós egyeztetés után mutatják be a szakmai közvéleménynek. Hozzátette, tisztában vannak azzal, hogy a gyógy- és a wellness turisták a teljes forgalomnak csak mintegy 20%-át adják - miközben a külföldiek magyarországi költéseinek közel 75%-a realizálódik a fővárosban -, éppen ezért a városlátogatók figyelmét is erőteljesen felhívják majd Budapest termál kínálatára.
Iratkozzon fel értesítéseinkre, hogy ne maradjon le a fürdőkkel, fürdővárosokkal kapcsolatos legfontosabb és legfrissebb hírekről! Kattintson az alábbi gombra...