Quantcast

Aktuális akciók
Őszi wellness akciókŐszi wellness akciók

Zalakaroson pénzt szórnak a fürdőzők közé

2012. 01. 18. 16:26

Fürdőzés
Nagy visszhangja van a zalakarosi MenDan Hotel marketingakciójának, melynek során 300 ezer forintot szórtak a fürdőző vendégek közé. A nem mindennapi akció célja az volt, hogy a szálloda marketingre szánt keretének egy része közvetlenül, célzottan jusson el a vendégekhez. Az akció megoszlotta a közvéleményt, ám a szálloda igazgatója kiáll az elképzelés létjogosultsága mellett és a tervek szerint rendszeressé teszik a pénzszórást.
A zalakarosi MenDan Termál Hotelben sok vendég  el sem hitte, hogy valódi pénz szórnak  a medencébe, ám miután ötszázasok, ezresek, kétezresek sőt az ötezresek is elkezdtek röpködni, mindenki két kézzel kapkodta a bankókat. Volt, aki több ezer forintot gyűjtött össze a vízben, s a könnyen jött pénzt egyből el is csapta a medence bárjában.
- A válság miatt egyre inkább azt tapasztaljuk, hogy a hagyományos marketingmódszerek nem érik el a kellő hatást, ráadásul a közvetítő cégek jelentős összegeket vonnak le a vendégek után  - nyilatkozta Pásztori Eszter, a szálloda marketingvezetője. -  Ezért is gondoltuk, hogy egyfajta gerillamarketingbe kezdünk, s a keret egy részét közvetlenül és célzottan juttatjuk el a vendégeinkhez. A pénzesőt a tervek szerint minden héten megismételjük, ráadásul ezt filmre is vesszük, amit aztán közzéteszünk a videomegosztó portálokon és a közösségi oldalakon. Reményeink szerint a nálunk pihenő vendégek is hírét viszik majd az akciónak.
Czimondor Nándor, a szálloda igazgatója elmondta: számítottunk arra, hogy eme agresszív marketingakcióra kapunk majd támadásokat, többen például azt írták, miért nem adtuk a pénzt a rászorulóknak - említette az igazgató, majd hozzátette: nem szoktak kérkedni vele, de rendszeresen segítenek olyan családokon, akik bajba kerültek, támogatásra szorulnak. Mindezt viszont nem a szálloda marketingkeretéből teszik, mert ez a pénz kifejezetten arra szolgál, hogy reklámozzák a hotelt.
A szálloda igazgatója hozzátette: a gazdasági válságnak a turizmuson belül is sok áldozata lesz, ám akik talpon tudnak maradni, akár jól is járhatnak, hiszen gyengülhet a konkurenciaharc.
Az akciót egyébként - ahogy tervezték is - tovább folytatják, legközelebb január 21-én szórnak több százezer forintot a fürdőző vendégek közé. Lehet, hogy ez a marketingfogás nem megszokott, de reményeink szerint éppen ezért érjük el a célunkat vele  - teszi hozzá
Egy biztos, a videót, melyen a szálloda marketingvezetője két kézzel szórja a bankjegyeket a fürdőzők közé -csak a Youtube-on 18 ezren nézték meg egy hét alatt, s most mi is közzé tesszük:
Iratkozzon fel értesítéseinkre, hogy ne maradjon le a fürdőkkel, fürdővárosokkal kapcsolatos legfontosabb és legfrissebb hírekről! Kattintson az alábbi gombra...