Gyógy- és wellness szállodák marketingkommunikációja
Egészség- és gyógyturizmus, wellness mozgalom, élménymarketing, vendégelégedettség és a képzések szerepe a szállodai teljesítmény növelésében - mind témái lesznek a jövő héten megrendezésre kerülő Gyógy- és wellness szállodák marketingkommunikációja Országos Konferenciának.
A wellness felölel minden olyan tevékenységet és szolgáltatást, amelyek az életminőség, a fizikum és a közérzet fejlesztését, fejlődését szolgálják. A gyógy- és wellness szállodák menedzserei az új vendégek megnyerése, és a régiek megtartása érdekében természetesen szintén igénybe veszik azt a marketingkommunikációs eszköztárat, amely elveiben és gyakorlatában nem sokban különbözik a profit-orientált vállalatok, s ezen belül a szállodák által alkalmazottól. A különbség "csupán'' az üzenetekben, a módszerekben, a marketing-mix eszközeinek felhasználásában, azok arányában van. Hogy melyek ezek? Erre keresik a választ rendezvényen.
A konferenciával lehetőséget biztosítanak ahhoz, hogy a témakör iránt érdeklődő szállodai vezetők, marketing és értékesítési munkatársak, TDM-dolgozók, a felsőoktatásban érintett oktatók és hallgatók, turisztikai- és marketingkommunikációs szakemberek naprakész információkat kapjanak az őket érintő aktuális kérdésekről, elméleti és gyakorlatorientált megközelítésben egyaránt.
TERVEZETT PROGRAM
09:10-10:00 Regisztráció
10:00-10:05 Megnyitó
10:05-10:30 Sas István kreatív és kommunikációs igazgató (Kommunikációs Akadémia): Élménymarketing
10:30-10:55 Sárvári Krisztina szálloda és értékesítési igazgató (Kék Duna Wellness Hotel): Szálloda marketing módszerek
10:55-11:20 Némethi Erika (Szallodaimarketing.hu): Mennyit költsünk vendégszerzésre?
11:20-11:40 Szoboszlai Krisztina cégvezető, vezető marketingtanácsadó (PRove Kommunikáció): Az akadálymentes turizmus, mint versenyelőny és bevételforrás
11:40-11:50 Kérdések, hozzászólások
11:50-13:20 Ebédszünet
13:20-13:40 Vermesi Andrea cégvezető, egészségfejlesztő, okleveles egészségpolitikai szakértő (IWI Fitness - Wellness - Sportiskola): Versenyképes, kompetencia alapú tudás értéke a jövő wellness- és egészségturizmusában, Európában kapcsolata
13:40-14:00 Gyenes Ákos üzletág igazgató (BDO Magyarország Hotel és Ingatlan Szolgáltató Kft.): Szállodai online helyzetelemzés és a képzések szerepe
14:00-14:20 Anders Tamás szállodai marketing tanácsadó (SzallasMarketing.hu): Weboldal tartalommenedzsment
14:20-14:40 Palluch József András marketing tanácsadó (Marketingedzo.hu): 4 csillagos szállodák egy marketinges szemével
14:40-14:50 Kérdések, hozzászólások
14:50-15:10 Kávészünet
15:10-15:30 Karakasné Morvay Klára adjunktus (Budapesti Gazdasági Főiskola, Kereskedelmi, Vendéglátó és Idegenforgalmi Kar): A szállodai minőségfejlesztés és a vendégelégedettség
15:30-15:50 Rácz-Akácosi Attila SEO és marketing tanácsadó, blogger (Mangó Média Kft.): A tartalommarketing és a vendégszerző blogolás turisztikai haszna
15:50-16:10 Lukács Ádám József special account manager (Hinora Marketing Group): Tartalommarketing a közösségi médiában
16:10-16:20 Kérdések, hozzászólások
09:10-10:00 Regisztráció
10:00-10:05 Megnyitó
10:05-10:30 Sas István kreatív és kommunikációs igazgató (Kommunikációs Akadémia): Élménymarketing
10:30-10:55 Sárvári Krisztina szálloda és értékesítési igazgató (Kék Duna Wellness Hotel): Szálloda marketing módszerek
10:55-11:20 Némethi Erika (Szallodaimarketing.hu): Mennyit költsünk vendégszerzésre?
11:20-11:40 Szoboszlai Krisztina cégvezető, vezető marketingtanácsadó (PRove Kommunikáció): Az akadálymentes turizmus, mint versenyelőny és bevételforrás
11:40-11:50 Kérdések, hozzászólások
11:50-13:20 Ebédszünet
13:20-13:40 Vermesi Andrea cégvezető, egészségfejlesztő, okleveles egészségpolitikai szakértő (IWI Fitness - Wellness - Sportiskola): Versenyképes, kompetencia alapú tudás értéke a jövő wellness- és egészségturizmusában, Európában kapcsolata
13:40-14:00 Gyenes Ákos üzletág igazgató (BDO Magyarország Hotel és Ingatlan Szolgáltató Kft.): Szállodai online helyzetelemzés és a képzések szerepe
14:00-14:20 Anders Tamás szállodai marketing tanácsadó (SzallasMarketing.hu): Weboldal tartalommenedzsment
14:20-14:40 Palluch József András marketing tanácsadó (Marketingedzo.hu): 4 csillagos szállodák egy marketinges szemével
14:40-14:50 Kérdések, hozzászólások
14:50-15:10 Kávészünet
15:10-15:30 Karakasné Morvay Klára adjunktus (Budapesti Gazdasági Főiskola, Kereskedelmi, Vendéglátó és Idegenforgalmi Kar): A szállodai minőségfejlesztés és a vendégelégedettség
15:30-15:50 Rácz-Akácosi Attila SEO és marketing tanácsadó, blogger (Mangó Média Kft.): A tartalommarketing és a vendégszerző blogolás turisztikai haszna
15:50-16:10 Lukács Ádám József special account manager (Hinora Marketing Group): Tartalommarketing a közösségi médiában
16:10-16:20 Kérdések, hozzászólások