Júniusban újabb wellness konferencia a budapesti Hotel Griffben!
Ha a wellness nem akar Magyarországon teljesen elkoptatott fogalommá válni, mely többé nem alkalmas minden hétvégén vendégek százezreit templomaiba: a kényeztető szállodákba és az élményfürdőkbe csábítani, azt a hazai gazdaság is megsínyli. A wellness- és termálturizmus GDP-részarányának növekedésével a kormány is komolyan számol. Hogy emelkedő színvonalú szolgáltatások mellett a wellness iparág a mainál nagyobb divatot teremtsen, az ilyen fórumokra égetően szükségünk van!
Az idén már másodjára megrendezett Orvosi wellness konferencia után - melyen az érdeklődők elsősorban alternatív gyógymódokról és természetgyógyászatról hallhattak előadásokat -, ezúttal némileg speciálisabb téma köré szerveződik a program. A Gyógy- és wellness szállodák marketingkommunikációja Országos Konferenciára június 26-án kerül sor.
A konferenciára mindenekelőtt a szállodai vezetőket, marketing és értékesítési munkatársakat, TDM-dolgozókat, a felsőoktatásban a témával foglalkozó oktatókat, hallgatókat, valamint turisztikai- és marketingkommunikációs szakembereket várnak, hogy naprakész információkat kapjanak az aktuális kérdésekről.
Újra előadást tart Sas Isván! A Magyar Reklámért díj kétszeres kitüntetettje nagy sikerű áprilisi előadásán alaposan lerántotta a leplet korunk reklámmódszeréről! Véleménye szerint ma már nem magát a terméket, csak az általa kiváltott élményt lehet a siker reményében piacra dobni:
A konferencia további témái
- idegenforgalom, egészség- és gyógyturizmus, wellness mozgalom
- a wellness elemei: selfness, mindness, fitness
- imázs, arculat, márkázás, brandépítés
- a pr, a sajtókapcsolatok és az eseménymarketing szerepe a szállodák kommunikációjában
- vendégelégedettség
- intézményi belső kommunikáció
- a képzések szerepe a szállodai teljesítmény növelésében
- személyes marketing, személyes márka
- integrált kommunikáció, marketing(-mix) eszköztár
- legjobb gyakorlatok
Termálfürdő.net