Aktuális akciók
Tavaszi akciókTavaszi akciók További ajánlatok

Forró zuhany télen? Jobb, ha elfelejti

2014. 11. 02. 08:41

Wellness
Nem is kérdés, hogy nyáron sokkal egyszerűbb dolgunk van nap barnította arcbőrünkkel, de szerencsére nekünk van néhány tippünk, hogy bőre az őszi időszakban is ugyanúgy ragyogjon.
1. Használjon hidratáló krémet lefekvés előtt
Mélyalvás közben bőrünk is pihen és gyógyul. Használja ki, hogy ilyenkor megnő a hormonszint a szervezetében, ami a bőr regenerálódását is segíti. Tegyen fel mély hidratáló krémet mielőtt lefekszik, hogy elősegítse a hidratálást és előhozza arca ragyogását. A megfelelő mennyiségű és minőségű alvás is hozzájárul ahhoz, hogy bőre megújuljon és fiatalabbnak tűnjön.
2. Maradjon hidratált
A megfelelő mennyiségű folyadék elfogyasztása az egyik legjobb módja annak, hogy ősszel is ragyogjon arcbőre. Ha nehezére esik napi nyolc pohár vizet meginni, akkor próbálja becserélni a napi kávéadagját teára. A kiszáradás az egyik fő bűnös, ha fakó bőrrel vagy ráncokkal van dolgunk, és ez nemcsak az eleve szárazbőrűek problémája, a zsíros bőrtípust ugyanúgy érinti. Tegyen az egészséges, puha bőrért, úgy hogy belülről is hidratálja szervezetét.
3. Próbáljon ki valamilyen ragyogásfokozó alapozót
Egy igen gyors és egyszerű trükk a harmatos bőrért, ha ragyogásfokozó alapozóra váltunk. Mivel visszaverik a fényt, remekül elfedik a bőrhibákat, miközben természetes hatást keltenek és ragyogóvá teszik arcbőrünket.
4. Mélytisztítás hetente
Bőrünk folyamatosan termel új sejteket, és mikor ezek megjelennek, az elhalt hámsejtek a felszínen maradnak, fakóvá és szárazzá téve bőrünket. Minden héten használjon mélytisztítót és távolítsa el az elhalt hámsejteket, hogy arcbőre feszesebb és fiatalosabb legyen. Ezáltal a hidratáló krémek is könnyebben ki tudják fejteni hatásukat.
5. Kerülje a hosszú, forró zuhanyt
Bár a hosszú, forró zuhany igazán remek érzés, főleg így, hogy egyre hűvösebbre fordul az idő, azonban, ha túl sokáig pancsolunk, eltávolíthatjuk bőrünk természetes védőrétegét és kioldhatjuk a faggyút, ezek pedig száraz bőrhöz vezetnek. Tíz percnél nem érdemes hosszabb ideig a zuhany alatt tartózkodni és inkább meleg vizet használjunk, ne forrót.
6. Szerezzen be párásítót
A hűvös időben bőrünk egyik legjobb barátjává válhat a párásító. A hidegebb levegő egyben szárazabb is, így bőrünk kevesebb nedvességet tud beszívni. Ha éjszakára bekapcsoljuk a párásítót, akkor nemcsak a légzésünk lesz könnyedebb, de a bőrünket is hidratáljuk vele, így friss arcbőrrel ébredhetünk.
7. Reggelente szedjen multivitamint
A reggeli multivitamin-fogyasztás segíti bőrét a feltöltődésben és regenerálódásban. Olyan multit érdemes szedni, amiben sok az A-, C- és E-vitamin. Az A-vitamin a csökkenti bőrünk érdességét és a ráncokat. A C-vitamin megfiatalítja és feszesíti a bőrt, elhalványítja a foltokat és a hegeket. Az E-vitamin pedig a nap káros hatásaitól véd.
8. Eddzen izzadásig
A rendszeres mozgás javítja a várkeringést, ami a bőrsejteket is táplálja és enyhíti a stresszt, melyek által teljes arcbőrünk állapota is javul. Az izzadásnak köszönhetően pórusaink kitágulnak, így könnyebben megszabadulunk azoktól a méreganyagoktól, melyek a pattanásokat okozzák. A rendszeres testmozgást bőrünk is meghálálja.
Termálfürdő.net