Hasít a kis fürdőváros
Nőtt Orosháza-Gyopárosfürdő turizmusa tavaly, a kereskedelmi szálláshelyek vendégéjszakáinak száma 60 ezerre nőtt.
Az orosházi szállodákban, panziókban és kempingekben 7,2 százalékkal több vendég járt az előző évhez képest. Emelkedett az idegenforgalmi adó bevétele, a magánszálláshelyeket is ideszámítva 23 százalékkal. A statisztikából kiderül továbbá: a kereskedelmi szálláshelyek vendégéjszakáinak 12 százalékát tették ki a külföldi foglalások, ami azt jelzi, hogy a 2013-as adatokhoz képest 40 százalékkal többen érkeztek Orosházára a határokon túlról.
A Jövő Építők TDM Kh. Egyesülete marketing terén tavaly az online marketingben erősített, illetve több rendezvény szervezésében is aktívan részt vett a korábbi évekhez hasonlóan. Többek között rádiós és televíziós megjelenésekkel és piacspecifikus kiadványokkal is népszerűsítették Orosházát és Gyopárosfürdőt, ilyen volt többek között az ősszel kiadott, Gyopárosfürdő gyógyászati részlegéről szóló brosúra.
2015-ben is folytatják a munkát
A TDM munkája kimagasló szerepkörben van jelen a megyei rendezvények palettáján, Gyopárosfürdő nagyrendezvényeinek koordinálása, illetve számtalan orosházi esemény szervezése is a feladatai közé tartozik. A nagyobb rendezvények közül a régió legnagyobb augusztus 20-i rendezvénye az Európai Kenyérünnep organizálása, a Szeptemberi Ifjúsági-és Junior Erőemelő Világbajnokság lebonyolításában való részvétel, illetve májusban Gyopárosfürdő születésnapi hétvégéjének és a TDM Party-k szervezése is kiemelkedő volt.
2015-ben is hasonló intenzitással folytatják a munkát, a szervezet vezetését Kiss László veszi át Dedák Angélától, aki a Budapesti Fesztivál és Turisztikai Központ Kht. hálózati vezetőjeként folytatja pályafutását.
Forrás: Turizmus.com