Hódmezővásárhely nyerte el Az Év Települése címet
A Magyar Televízió Főtér című műsora által meghirdetett verseny nyertese Hódmezővásárhely lett, a Magyar Turizmus Zrt. 2010-ben kiemelten reklámozza a várost, ahol egyébiránt termálfürdő is található.
A Magyar Turizmus Zrt. Dél-Alföldi Regionális Marketing Igazgatósága már eddig is szorosan együttműködött Hódmezővásárhely városával, a település gazdag turisztikai kínálatának népszerűsítése érdekében. 2010-ben azonban – „Az Év Települése” verseny különdíjaként – még nagyobb figyelmet kíván szentelni a nemzeti turisztikai marketingszervezet a városnak.
A promóciós együttműködés nem pénzbeli támogatást jelent, hanem az MT Zrt. meglévő kommunikációs csatornáinak a felhasználását a nyertes város turisztikai kínálatának, programjainak, eseményeinek népszerűsítésére. Ennek keretében a Magyar Televízióban naponta jelentkező turisztikai programajánlóban a zrt. folyamatosan hírt ad a Hódmezővásárhelyen zajló eseményekről, programokról. A havonta megjelenő „Itthon otthon van” című turisztikai mellékletben (amely többek között országos terjesztésű lapok mellékleteként és a Tourinform irodákban kerül terjesztésre) öt alkalommal szintén megjelenési lehetőséget biztosít a Zrt. a városnak. A promóciós támogatás része továbbá az MT Zrt. központi és külképviseleti honlapjain, (30 országban 25 nyelvi változatban 54 honlapot működtet az MT Zrt.), valamint az érintett régiós honlapján való megjelenési lehetőség. Az együttműködés további eleme, hogy a társaság a Tourinform irodákat rendszeresen ellátja majd Hódmezővásárhely szóróanyagaival, prospektusaival és egyéb kiadványaival, a város önkormányzata által rendelkezésére bocsátott anyagok alapján. A nemzeti turisztikai marketingszervezet megjelenési lehetőséget biztosít Hódmezővásárhely számára a belföldi turisztikai vásárokon, illetve egy külföldi vásáron is, valamint a 2010-es Fesztiválok Éve keretében a Zrt. a város témaévhez kapcsolódó eseményeit is népszerűsíteni fogja.