Nagyot robbantott a neten a budapesti fürdőbulikról szóló klip
Több mint 4 millióan látták már a Széchenyi és Lukács fürdők éjszakai bulijairól, azaz SPArty-król készült videót a világ egyik legnagyobb üzleti magazinjának, a Business Insidernek a Facebook-oldalán.
A videó nemcsak a különleges látványvilágú éjszakai fürdőbulit, de a magyar fürdőkultúrát is népszerűsíti. A Business Insider szerint Budapestet nem véletlenül hívják a fürdők városának, a SPArty bulikat pedig a világon egyedülálló rendezvényeknek nevezi.
Az immár több mint tizenhét éves múltra visszatekintő SPArty rendezvénysorozat évi 50 ezer vendégével a magyar főváros egyik leglátogatottabb eseményévé nőtte ki magát. Az év majd’ minden hétvégéjén szerveznek SPArty bulikat a Lukács és Széchenyi fürdőkben, ahol a vendégek a több száz éves falak között egyszerre élvezhetik a lágy termálvizet, a különleges vizuális effekteket és az igényes elektronikus tánczenét.