Virtuális mártózás: furcsa módszerhez nyúlt a fürdő
Egy Facebook játékban tűnt fel a napokban a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő logója. A játékot az osztrák anyavállalattal rendelkező Piatnik fejlesztette, hogy népszerűsítse saját társasjátékait.
Az ország negyedik legnagyobb forgalmú fürdőhelye azért csatlakozott az internetes játékhoz, mert ezen a platformon is szeretné népszerűsíteni szolgáltatásait. Hovatovább arra szeretné a játékosokat rávenni, hogy az offline térben is töltsék el szabadidejük egy részét. Maga a társasjátékokat gyártó cég is ezért fejlesztette a programot.
A Piatnik és a sárvári fürdő egyaránt trójai falóként használja a világhálót: a kampánnyal a klasszikus, offline szabadidő eltöltés felé próbálják terelni a családok figyelmét. Kutatások szerint: hazánkban a szabadidő eltöltésének társas formái a háttérbe szorultak. Az európai átlagnál nagyobb hányadunk tölti szabadidejét elektronikus, video- vagy számítógépes játékokkal.
Sárvárnak egyébként nem ez az első olyan kampánya, amelyben görbe tükröt állítanak a virtuális térben szabadidejüket töltők elé. De a fürdőről nem mondhatnánk, hogy internetellenes. Az elsők között vezették be például azt, hogy a belépőjegyeket a világhálón is be lehet szerezni.
Forrás: Turizmus.com