Aktuális akciók
Őszi akciókŐszi akciók Karácsonyi ajánlatokKarácsonyi ajánlatok Szilveszteri ajánlatokSzilveszteri ajánlatok Karácsonyi ajándéktippekKarácsonyi ajándéktippek Fürdőbelépő ajándékbaFürdőbelépő ajándékba További ajánlatok

Ismét díjazták Bükfürdőt

2017. 11. 09. 19:09
Forrás: termalfurdo.hu
Fürdőzés
A Kiváló fogyasztói márka kategóriában nyerte el a Magyar Brands elismerő oklevelét a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum. Sokadik díja idén már ez a fürdőnek. A díjátadó sajtótájékoztatón nagyszabású jövőbeli tervekről is szó esett.
Az elmúlt egy évben többször írtunk olyan fontos elismerősről, mellyel a büki fürdőt díjazták. A sikeres európai gyógyfürdő minősítése után, az Utazó Magazin, olvasói és a szakmabeliek szavazatai alapján, az Év Gyógyfürdőjének is megválasztotta az idén fennállásának 55. jubileumát ünneplő fürdőt.
A Magyar Brands díját 2017. november 8-án, a Magyar Brands managere, Inzám Andrea adta át Boros László Attilának, a Büki Gyógyfürdő Zrt. vezérigazgatójának a fürdő főszezonzáró sajtótájékoztatóján.
Ismét díjazták Bükfürdőt

Folyamatosan fejlődik a fürdő

A sajtóeseményen jelent volt Ágh Péter országgyűlési képviselő, aki szintén emlékeztetett arra, milyen mozgalmas időszak volt az elmúlt háromnegyed év a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum életében, ahol jelenleg is egy 1,5 milliárd forintos fejlesztés zajlik. Gőzerővel folyik a további projektek előkészítése is, így a Szent Kelemen gyógymedence rekonstrukciója, a gyógyászat teljes megújítása, a fedett fürdő teljes modernizálása, a beléptetőrendszer fejlesztése, napenergiára és termálvízre alapozó energetikai rendszer kiépítése. A desztináció fejlesztése mellé állt Magyarország Kormánya is, hiszen a gyógyhely - fürdőn kívüli -funkcióinak fejlesztéséhez 1 milliárd forintos támogatást nyújt Bük Város Önkormányzatának  - olvasható a fürdő honlapján.
Ismét díjazták Bükfürdőt
Idén adták át a gyerekek legújabb birodalmát, a Cápabarlangot Bükfürdőn

Sikeres nyár volt az idei

A sajtótájékoztatón Boros László Attila, a Büki Gyógyfürdő Zrt. vezérigazgatója szezonértékelő beszédében elmondta: a 2017-es nyár sikeres volt Bükfürdőn, 5%-al több vendég fürdőzött a legmelegebb hónapokban, mint tavaly ilyenkor. Ez nem kevesebb, mint 94 millió forint többletbevételt jelentett a fürdő számára.
Ismét díjazták Bükfürdőt
Új szolgáltatásokkal is bővült a fürdő idén, így még több attrakcióval, családi rendezvényekkel várták a vendégeket mind a fürdőn belül, mind a fürdőn kívül is, amely a helyi partnerekkel való sikeres együttműködésnek is köszönhető. A nyári szezonban több városi rendezvény is a fürdő kapuin belülre költözött. A nyári hónapokban a fürdőben 175 fő dolgozott.
A vezérigazgató beszédében kiemelte, hogy 2018-ban is azon fognak dolgozni, hogy a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum még vonzóbb ponttá válhasson a magyar turisztikai piacon, a fő célként továbbra is a szezonalitás csökkentését nevezte meg.
Ismét díjazták Bükfürdőt
A Magyar Brands célja olyan magyar vonatkozású márkák díjazása, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői itthon és a határon túl is. A 2017-ben három kategóriában díjazták a magyar márkákat: Kiváló fogyasztói márka, Kiváló üzleti márka, valamint Innovatív márka.

Szóljon hozzá