Quantcast

Aktuális akciók
Tavaszi akciók Tavaszi akciók Tavaszi fürdőtippekTavaszi fürdőtippek Nyugdíjas álomszállásokNyugdíjas álomszállások

tópart címkéhez tartozó cikkek

Csónakázzunk Európa legszebb tavain!

2023-05-25 08:00:00
Közép-Európa legszebb gleccsertaván, Dél-Tirol legmélyebb alpesi taván, Svájc luxus villái között, Ausztria és Erdély legbájosabb taván festői környezetben kötelező a romantikus evezés és a csónakázás.
Budapest környéki tavak, amelyeknél már tavasszal beindul az élet

2023-03-27 08:00:00
Bemutatunk hat festői és idilli tavat, amelyekhez már tavasszal megéri ellátogatni. Felsorolásunkban szót ejtünk egy úszó szigetről, úszó szaunáról, legendákkal övezett belvárosi tóról és egy fehér homokos, tengerparti hangulatú bányatóról, mely extrém vízi sportpályáiról is ismert.
A Velencei-tó legjobb strandjai

2021-07-14 15:35:41
Az ország harmadik legnagyobb tava mellől 11 szuper strandot ajánlunk. Van közöttük ingyenesen látogatható, termálfürdővel egybekötött, gyorsan és lassan mélyülő parttal rendelkező, ökostrand és kemping is. Az idén felmerülő problémák ellenére a Velencei-tó továbbra is az ország egyik legnépszerűbb üdülőhelye.
Vadregényes tavak a Duna-Tisza közén - és fürdők a közelükben

2021-06-21 15:17:40
Különleges világot rejt a Duna-Tisza köze, melynek legtöbb tava természetvédelmi terület. Van, amelyik csak engedéllyel látogatható, van, ahol vízi kalandpark is létesült.
Szlovénia festői tavai

2019-08-04 08:04:00
Smaragdzöld, kristálytiszta tavakban búvárkodhatunk, körbejárhatjuk vagy csónakozhatjuk a festői Bledi-tavat, túrázhatunk a Triglav Hét-Tavak völgyében, vagy az 1400 méter magason fekvő Krn-tó körül, bármelyiket választjuk, mindenhol érintetlen környezet vesz körül minket.
Európa legszebb tóparti városkái

2019-07-19 19:19:00
Utazzunk akár a közeli szlovén hegyek közé, vagy az olasz Comói-tó és Garda-tó partjára, vagy Freddie Mercury kedvenc svájci városkájába, mindenütt varázslatos tóparti helyszíneket találunk, melyek kitűnő nyaralási helyszínek is.
Romantikus holtágak és eldugott szabadstrandok, avagy az Alföld legszebb tavai

2019-07-14 19:14:00
Közép-Európa legnagyobb halastó rendszere, romantikus Tisza-holtágak, békés vízi tanösvények, gyógyvizű tavak, eldugott szabadstrandok és hatalmas vízi sportközpont is várja azokat, akik a Tiszán túl tervezik a nyaralásukat, frissítő tavak közelében.
Tíz gyönyörű hazai tó, ahol hűsölhetünk a kánikulában

2018-08-09 20:20:00
A nyári kánikulában sokan választjuk a kevésbé zsúfolt természetes vizeket, ugyanakkor néhány órányi frissítő strandolásért nem szívesen araszolunk az autópályán a Balatonig. Nem is kell, csodás kikapcsolódást ígérő tavak várnak az ország szinte minden táján, összegyűjtöttünk tízet, melyeket érdemes kipróbálni akár még idén!
Ezek a legszebb panorámájú tóparti szállodák

2017-03-12 08:30:00
Itt az idő egy kis álmodozásra. Nézegessen olyan hoteleket, melyeket igazán mesés helyre építettek! Tóparti szállodák a nagyvilágból.
A legjobb szabadvízi strandok a főváros környékén

2016-06-19 09:00:00
Nem kérdés: a meleg nyári napokat sokkal könnyebb elviselni vízparton. Csodás fürdőink tárt kapukkal várnak minket, de sokan kedvelik a természetes vizeket. Van néhány nagyon jó természetes vizű strand a főváros környékén is, ha eddig nem tettük, ideje, hogy most megismerjük őket!
Hangoljunk a nyárra - Íme tíz idilli tóparti szállás

2015-04-26 20:21:00
Érdemes megfontolni, hogy nyáron a tengerpart helyett, inkább egy tóparton keressünk szállást. A következő fényképek után nem is lehet kérdéses, hogy miért.