Aktuális akciók
Tavaszi akciókTavaszi akciók

vitaminhiány címkéhez tartozó cikkek



Az E-vitamin fontossága és hiányának tünetei

Az E-vitamin fontossága és hiányának tünetei

2019-10-09 07:59:00
Sejtvédő hatásának köszönhetően a szépség és a fiatalság vitaminjaként tartják számon az E-vitamint, mely immunrendszerünk erősítésében, a regenerálódásban, és a szív védelmében is nagyon fontos szerepet játszik.
A-vitamin fontossága és hiányának tünetei

A-vitamin fontossága és hiányának tünetei

2019-08-15 07:45:00
Egészséges látás és bőr, fényes haj, erős csontozat azok, amiknek A-vitamin hiányában búcsút inthetünk. Így pótolhatjuk.
A D-vitamin fontossága és hiányának tünetei

A D-vitamin fontossága és hiányának tünetei

2019-07-30 19:30:00
A nyári hónapokban tudjuk leginkább feltölteni D-vitamin raktárainkat, napi 15-20 perc napozás is elég, de ha megtartanánk az egészséges szintet, csontjaink, immunrendszerünk, pajzsmirigyünk védelmében, nem árt, ha előre felkészülünk az őszi hónapokra is.
C-vitamin: hiányának tünetei és ételek, amelyek pótolhatják

C-vitamin: hiányának tünetei és ételek, amelyek pótolhatják

2019-03-14 13:13:14
A vitamin, melynek hiányát hamar észrevesszük bőrünkön, hajunkon, fogínyünkön, de lassabban gyógyulunk, könnyebben betegszünk meg, ha keveset fogyasztunk belőle.
5 jel, hogy D-vitamin-hiányunk van

5 jel, hogy D-vitamin-hiányunk van

2018-09-22 07:22:00
Vitaminszintünk ellenőrzésére csináltassunk vérképet és beszéljünk háziorvosunkkal arról, hogy hogyan tudjuk magunkat ezen a téren is rendbe szedni. Addig is az alábbi lista egyértelműbbé teheti, hogy van-e D-vitamin-hiányunk avagy sem.
Így pótoljuk a D-vitamint természetesen

Így pótoljuk a D-vitamint természetesen

2017-10-18 07:30:00
A D az új C-vitamin! – ilyen és ehhez hasonló hangzatos főcímeket olvashatunk egy ideje a magazinokban. Ha az állítás némiképp hatásvadász és hamiskás is, az biztos, hogy a D-vitamin nélkülözhetetlen a szervezet számára és mivel télen a napfényből kevesebb jut, valahogy pótolni kell. Összegyűjtöttünk néhány természetes D-vitamin pótlékot, válogassanak közülük!
Nyolc hatékony módszer a tavaszi fáradtság elűzésére

Nyolc hatékony módszer a tavaszi fáradtság elűzésére

2017-03-28 07:50:00
Az első napsugarak megjelenésével nem csupán a természet éledezik, az emberi szervezetnek is új energiákra van szüksége. A relaxáció, a vitaminokban gazdag táplálkozás, a megfelelő regeneráció és a friss levegőn végzett mozgás megóvhat a tavaszi fáradtságtól. Máris segítünk, hogy mit tegyen!
Mit együnk, hogy elkerüljük a téli vitaminhiányt?

Mit együnk, hogy elkerüljük a téli vitaminhiányt?

2017-02-13 07:40:00
A hidegben gyakrabban támadhatnak meg bennünket betegségek, vagy fáradtság, izomgörcsök, bőrelváltozások, egyéb kellemetlen tünetek jelentkezhetnek. Mindezek ellen hatásosan védekezhetünk, ha figyelmet fordítunk a megfelelő vitaminbevitelre.
Így vészeljük át a februárt

Így vészeljük át a februárt

2017-02-02 07:40:00
Mit tegyünk, hogy „túléljük” a februárt, hogy kihúzzuk valahogy a testünket-lelkünket megmentő tavaszig? Összegyűjtöttünk néhány tippet, melyek segítenek elviselni a tél utolsó heteit.
Erre figyeljen oda, ha diétázni kezdett

Erre figyeljen oda, ha diétázni kezdett

2017-01-30 19:20:00
Ön is elkezdte már a tavaszra felkészítő szigorú diétát? Fontos, hogy karcsú vonalainknak egészségünk se lássa kárát, oda kell figyelnünk, hogy a kisebb kalória bevitel ne jelentse a vitaminok és ásványi anyagok mennyiségének csökkenését. Adunk egy kis támpontot, mi az, amire mindenképpen oda kell figyelni a legszigorúbb diéta során is!
Ételek, amik helyettesíthetik a vitaminokat

Ételek, amik helyettesíthetik a vitaminokat

2016-12-14 20:00:00
Multivitamint szedni jó ötletnek tűnhet, hiszen egyetlen tablettával bevihetjük az összes vitamint és ásványi anyagot, amire csak a szervezetünknek szüksége van. Néhány kutatás szerint azonban a vitaminok túladagolása akár káros is lehet az egészségünkre.
Mindent a D-vitaminról: hatás, forrás, hiány és túladagolás

Mindent a D-vitaminról: hatás, forrás, hiány és túladagolás

2016-12-10 19:50:00
Szervezetünk egyik legfontosabb „tápláléka” a D-vitamin, amelynek a nagy részét a jótékony napsugarakból szívjuk magunkba. De mi a helyzet télen, amikor a nap túl alacsonyan van az égen, az időjárás sem mindig kedvező és akár napokig nem jut az éltető napfényből? Jöjjön néhány tipp, hogyan tartsuk a téli időszakban is megfelelő szinten szerveztünk D-vitamin szintjét!