Aktuális akciók
Őszi akciókŐszi akciók További ajánlatok

fürdő címkéhez tartozó cikkek

A Holt tenger vizében fürödhet tőlünk alig egy órányira

2019-08-14 19:50:00
Az Érsekújvártól alig több mint 20 kilométerre fekvő Bellegszencse, avagy szlovák nevén Podhajska település vize a Holt tengerével megegyező összetételű és egyedülálló Közép-Európában.
Hét fürdő, ahol az élet éjszaka sem áll meg

2018-11-14 19:14:00
Mikor izgalmasabb a fürdőzés? Persze, hogy akkor, amikor a megszokottól eltérő időpontban csobbanhatunk, amikor a színes fényektől átalakul az egész fürdő, és teljesen más lesz a hangulata. Ezekben a fürdőkben az éjjel sosem érhet véget: hosszabbított nyitvatartással és éjszakai fürdőzőssel várják a vendégeket.
A világ leggyönyörűbb törökfürdői

2018-10-26 19:50:00
A keleti fürdőkultúra emlékeit idéző varázslatos és mesebeli törökfürdőkbe, azaz hamamokba kalandozunk. Összegyűjtöttük a legszebbeket, melyek többsége a Közel-Keleten található, de azért nyugati fürdő is helyet kapott a listán.
Ezekben a fürdőkben a gyerekek ingyen lubickolhatnak

2018-08-31 19:50:00
Az iskolakezdés sem lehet akadálya annak, hogy strandolni menjünk, hiszen a jó idő még szeptemberben is kitart. Az alábbi fürdőben a kicsi gyerkőcök ingyen pancsolhatnak, de nagyobbak számára is elérhető kedvezményes belépő. Nézzük, hol feledtethetjük el a csemetékkel a sulikezdés nehézségeit.
A legjobb horvát wellness lehetőségek

2018-08-25 07:35:00
A nyár végéhez közeledve még mindig sokan indulnak Horvátországba nyaralni, de ha már túl hideg lenne a tenger, vagy hűvösebb az idő, érdemes felkeresnünk ezeket a szuper termálfürdőket, ahol különleges szaunák, gyógyvizek és csúszdák várnak bennünket.
Az ország legszuperebb csúszdabirodalmai

2018-08-24 08:04:00
Összegyűjtöttük azokat a hazai fürdőket, ahol a legtöbb csúszdával találkozhatunk. Ezek között találunk kisgyerekeknek valót, és 83 méter hosszúságú, vizuális elemekkel teli csúszdákat, de olyat is, ahol 60 km/h sebességgel száguldhatunk.
Hat fürdő, amiket hétköznap olcsóbban használhatunk

2018-08-21 07:50:00
Budapesten szinte az összes fürdőben, de vidéken is több helyen adódik lehetőségünk arra, hogy kedvezőbb áron vegyük igénybe a strandok szolgáltatásait, ha hétköznap érkezünk, amivel nem csak sokat spórolhatunk, de még helyet is könnyebben találhatunk a medence partján.
Bács-Kiskun megye fergeteges fürdői

2018-08-16 19:44:00
Az ország legnagyobb megyéje a Duna és a Tisza között számtalan fürdőt kínál, a vízi paradicsomtól kezdve a kisebb, eldugott strandokig csúszkálhatunk, kipróbálhatjuk a búvárkodást, a különleges szaunákat, de akár egy homokos tengerparton is érezhetjük magunkat.
13 szuper határ menti fürdő

2018-07-13 13:13:13
Bemutatjuk a határvégi fürdőket, nyugatról indulva teszünk egy teljes kört, végig a magyar határ mellett haladva, így bukkanhatunk olcsó, bájos, modern, mediterrán, eldugott, alig ismert, vagy épp nagyon népszerű fürdőkre.
Hat nyugodt családi strand, ahol talán még sohasem járt

2018-07-02 19:40:00
A lassan végre beköszöntő nyári melegben és napsütésben mindenhol jó, de legjobb a strandon. De mi van, ha ez fárasztó munkahét vagy egy túlhajszolt nap után nem vágyunk nyüzsgésre? Kerestünk néhány békés, nyugodt strandot, amelyekét rajonganak a helyiek, Ideje, hogy mindannyian megismerjük őket!
Híres fürdők híres vendégei

2018-05-15 20:00:00
Magyarország termálfürdők tekintetében igazi legendának számít a világon. Számos jó minőségű, színvonalas gyógyvizes fürdő kínálja szolgáltatásait, melyeknek a világ minden tájáról csodájára járnak. Ahogy nekünk, hétköznapi embereknek jól esik a relaxálás egy-egy fárasztó nap után, úgy a művészeknek, hírességeknek is megvolt és megvan a kedvenc fürdőjük. Utána olvastunk egy-két sztorinak!
Hét gyönyörű fürdő a nyugati határ mentén

2017-08-28 07:10:00
Kedvelt kirándulóhely az ország nyugati határvidéke, az Őrség vagy éppen a Fertő tó környéke. Mit szólnának egy kellemes fürdőhöz a túra előtt vagy után? Van néhány tippünk.