Még két évig viselheti az elismerést a fürdő
Sikeres pályázatot nyújtott be a Napfényfürdő Aquapolis Szeged üzemeltetését végző Ligetfürdő Kft. a „Fogyasztóbarát Vállalkozás”, illetve az angol nyelvű „Consumer Friendly Trader” címek további használatára.
A jogkövető magatartás elősegítése érdekében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2012-ben hirdette meg a Fogyasztóbarát Vállalkozás, majd ezt követően az angol nyelvű „Consumer Friendly Trader” cím elnyerésére szóló pályázatait, amelyeket a szegedi fürdő első alkalommal 2013-ban nyert el. A nyertes pályázók két éven keresztül jogosultak a megkülönböztető jelölés használatára, amely időszak leteltét követően ismételten pályázniuk kell a cím további használatára.
A fogyasztóbarát tanúsítási rendszer célja a jogkövető magatartás preventív eszközökkel történő segítése, többek között azzal, hogy a vállalkozások közül kiemelje és a fogyasztók figyelmébe ajánlja az arra érdemes cégeket. A szegedi négy évszakos Víziváros a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz benyújtott pályázatában nem csak a hazai, de a külföldi vendégek kiszolgálására, panaszkezelésére vonatkozó többletvállalásokat is tett. Az odaítélt minősítést a vállalkozás ismét 2 évig viselheti.
Az elismerést Koszorús László Gáspár fogyasztóvédelemért felelős helyettes-államtitkár, dr. Juhász Tünde kormánymegbízott, valamint dr. Szente István mb. főigazgató adta át Szabó Mihály ügyvezető igazgatónak.
Látnivalók a közelben
Gróf-palota Dóm tér és zenélő óra
Víztorony
Új Zsinagóga
Vármúzeum és kőtár
Reök-palota
Fogadalmi templom
Dömötör-torony
Móra Ferenc Múzeum
Sóhajok Hídja - Szeged
Széchenyi tér
Szegedi Miniszínház
Szegedi Csillagvizsgáló
Szegedi Tudományegyetem Füvészkert
Tisza Parti Élmény- és Kalandpark
Pick Szalámi és Szegedi Paprika Múzeum
Szegedi Vadaspark
Alsóvárosi Ferences Látogatóközpont
Fekete Ház - Szeged
Hősök kapuja