Quantcast

Aktuális akciók
Tavaszi akciók Tavaszi akciók Tavaszi fürdőtippekTavaszi fürdőtippek

Még két évig viselheti az elismerést a fürdő

2015. 07. 13. 21:06
Forrás: Turizmus.com
Fürdőzés
Sikeres pályázatot nyújtott be a Napfényfürdő Aquapolis Szeged üzemeltetését végző Ligetfürdő Kft. a „Fogyasztóbarát Vállalkozás”, illetve az angol nyelvű „Consumer Friendly Trader” címek további használatára.
A jogkövető magatartás elősegítése érdekében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2012-ben hirdette meg a Fogyasztóbarát Vállalkozás, majd ezt követően az angol nyelvű „Consumer Friendly Trader” cím elnyerésére szóló pályázatait, amelyeket a szegedi fürdő első alkalommal 2013-ban nyert el. A nyertes pályázók két éven keresztül jogosultak a megkülönböztető jelölés használatára, amely időszak leteltét követően ismételten pályázniuk kell a cím további használatára.
A fogyasztóbarát tanúsítási rendszer célja a jogkövető magatartás preventív eszközökkel történő segítése, többek között azzal, hogy a vállalkozások közül kiemelje és a fogyasztók figyelmébe ajánlja az arra érdemes cégeket. A szegedi négy évszakos Víziváros a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz benyújtott pályázatában nem csak a hazai, de a külföldi vendégek kiszolgálására, panaszkezelésére vonatkozó többletvállalásokat is tett. Az odaítélt minősítést a vállalkozás ismét 2 évig viselheti.
Az elismerést Koszorús László Gáspár fogyasztóvédelemért felelős helyettes-államtitkár, dr. Juhász Tünde kormánymegbízott, valamint dr. Szente István mb. főigazgató adta át Szabó Mihály ügyvezető igazgatónak. 
Iratkozzon fel értesítéseinkre, hogy ne maradjon le a fürdőkkel, fürdővárosokkal kapcsolatos legfontosabb és legfrissebb hírekről! Kattintson az alábbi gombra...